• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Orginallänk eller ?

Snyggt . Vi är saken på spåret .
Det jag kom att tänka på var att jag såg beteckningen MD på någon länk men hos ofrei och tabellen där finns inte MD ?

IMG_20170825_144225.png
Intressant. Släng iväg ett mail till [email protected] och kolla om de kan tänkas ha något i gömmorna till din ref. Tyvärr vill de inte ha bifogade bilder: http://www.ofrei.com/page653.html

Vi fick ett kul svar i Omegaforums:

IMG_7594.png

Intressant. Släng iväg ett mail till [email protected] och kolla om de kan tänkas ha något i gömmorna till din ref. Tyvärr vill de inte ha bifogade bilder: http://www.ofrei.com/page653.html

Vi fick ett kul svar i Omegaforums:

IMG_7594.png
Jag skickade ett mail så får vi se vad han svarar. Ett läderband är ok men den klockan är snyggast med länken helt klart .

Funderar fortfarande på att sälja den iofs men det är så jävla svårt med priset head only .

Hade jag haft orginallänk hade jag försökt få 4-5000 för den då det är svenskt datum och klockan är i utmärkt skick med tanke på ålder

Jag skickade ett mail så får vi se vad han svarar. Ett läderband är ok men den klockan är snyggast med länken helt klart .

Funderar fortfarande på att sälja den iofs men det är så jävla svårt med priset head only .

Hade jag haft orginallänk hade jag försökt få 4-5000 för den då det är svenskt datum och klockan är i utmärkt skick med tanke på ålder
Om du bestämmer dig för att låta den gå hade jag inte lagt pengar/energi på att leta reda på länk. Klä den i ett mörkbrunt eller svart band bara som gör sig fint på bild :)

Tillbaka
Topp