• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Orient Mako XL

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Den kombon va riktigt fin! Jag hade inte sett den tidigare. :) Någon skillnad mot de andra förutom att bezeln har udda färg mot urtavla?
41 mm vs 44.5 mm
47 mm vs 52 mm lug till lug.
SOr7lki.jpg

(tvärstulen bild från WUS)
 

Wydestream

Panerai
2-Faktor
Antar att du menar skillnaden mellan Mako och MakoXL. Ende likheten mellan de två modellerna är väl att de har just samma verk och att de delar namnet :)
Hehe insåg att jag var otydlig. Jag har en makoXL med blå urtavla och blå bezel. Är det nån skillnad mot denna med vit urtavla och orange bezel? (Förutom det uppenbara i färgskillnaden ;) )
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Hade varit inne på den orangea tidigare men inte hittat den tillgänglig då så jag nappade på detta tipset. Beställde efter att ha läst här Tis 17/5, låg i DHL boxen i förmiddags. Pronto.
IMG_1166.JPG
Grymt!
Leveranstiderna verkar vara lite varierande minst sagt men skönt att det gick snabbt för dig.
De kan iofs ha fått taskig feedback om posten och övergått till dhl eller fick du välja det som tillval?
Grattis hur som!
 
Topp