• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Oris Aquis 2017 (Next genartion)

Jag frågade om gummi och dom berättade att det gamla skall passa rent fysiskt tydligen, men att skruvarna är nya (en "treuddad" variant) så dom inväntar verktyg för att göra själva bytet.

Det är lite oklart om banden passar den gamla modellen eftersom dom gjort om bandhornen lite tydligen -- skall researcha det i helgen. Vore ju lite dumt om så inte var fallet.
OK tack för info, jag gör samma sak. Skriv gärna så fort du vet något nytt :)

Jag frågade om gummi och dom berättade att det gamla skall passa rent fysiskt tydligen, men att skruvarna är nya (en "treuddad" variant) så dom inväntar verktyg för att göra själva bytet.

Det är lite oklart om banden passar den gamla modellen eftersom dom gjort om bandhornen lite tydligen -- skall researcha det i helgen. Vore ju lite dumt om så inte var fallet.

OK tack för info, jag gör samma sak. Skriv gärna så fort du vet något nytt :)

Tjena! Fick ni någon klarhet i om de gamla gummibanden passar? @Ansgar @bionicbeagle

Tillbaka
Topp