Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har den, men du kan ju inte få tag på en ny? Tänkte du begagnat?Ni som har/haft en är den värd att testa inför movember?
Finns visst att få tag i nyaJag har den, men du kan ju inte få tag på en ny? Tänkte du begagnat?
![]()
65-varianten?Finns visst att få tag i nya
Ja, vi pratar väl Oris Movember Edition?65-varianten?
Japp. Trodde dom var slutsålda?Ja, vi pratar väl Oris Movember Edition?
Nä jag har sett i butik så sent som förra veckan. Tror jag sett fler till och med.Japp. Trodde dom var slutsålda?
Har också sett att det finns ny i butik. Bra klocka att ha nu i höst!Nä jag har sett i butik så sent som förra veckan. Tror jag sett fler till och med.
Även Klockia har kvar.
Snyggt. Säljer du?![]()
Har också sett att det finns ny i butik. Bra klocka att ha nu i höst!![]()
Ja den känns ju som en riktig höstklocka. Så inga motvändningar?![]()
Är det plexi på denna?![]()
Safir med dome tror jagÄr det plexi på denna?
Är det plexi på denna?
Precis, är safir.Safir med dome tror jag
Jag har verkligen snöat in på plexi ..Precis, är safir.![]()
Hehe, inte i nuläget!Snyggt. Säljer du?
Jag gillar den! Har väl inte direkt något negativt att säga om den.Ja den känns ju som en riktig höstklocka. Så inga motvändningar?
Plexi har sin charm det med! Får min dos av plexi från min speedyJag har verkligen snöat in på plexi ..![]()
Jag gör, till rätt pris.Snyggt. Säljer du?