Blue and green should never be seen…Ni får ursäkta min paintfärdigheter. Ska nämligen försöka få tag i ett inlägg om det inte kostar allt för mycket. Vet dock inte om jag ska köra på svart eller mörkgrön. Vad tycker ni?
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blue and green should never be seen…Ni får ursäkta min paintfärdigheter. Ska nämligen försöka få tag i ett inlägg om det inte kostar allt för mycket. Vet dock inte om jag ska köra på svart eller mörkgrön. Vad tycker ni?
![]()
![]()
Riktigt Snyggt! Jagar också en sånDet är inte ofta man får paket från Stadsmissionen
![]()
![]()
Så, nu har den en kompis
![]()
Wow! Vet du vad den hette?Såg denna på globen igår! Aldrig sett i verkligheten men limiterad till 250 ex och riktigt cool kan inte finnas många om ens några fler i Sverige?![]()
39.5 mm?Glad thOrisday
![]()
39.5 mm?
Enligt ovan svar! Har något med några djur att göra inte riktigt läst på ordentligt men cool var denWow! Vet du vad den hette?![]()
Dras inte tavlan mer åt svart än blått?
Dras inte tavlan mer åt svart än blått?
Trodde det var den du hade. Men verkar vara den med tungsteninlägg?Nej, det tycker jag inte.
Men du menar nog denna?
![]()
Trodde det var den du hade. Men verkar vara den med tungsteninlägg?
Den här har legat på tratten i hundra år nu. Vad är det för en klocka egentligen?
![]()
Det är denna:
Artelier Complication 2007
21 mm Size Multi-piece stainless steel metal bracelet, butterfly folding claspwww.oris.ch
Oavsett helt fel prissatt och han lär inte få sålt den.
Åh andra sidan inte värre än denna
Han har försökt sälja den i flera veckor nu...
![]()
Vad ær det som ær så fel med den prisen? 8.000,-.Det är denna:
Artelier Complication 2007
21 mm Size Multi-piece stainless steel metal bracelet, butterfly folding claspwww.oris.ch
Oavsett helt fel prissatt och han lär inte få sålt den.
Vad ær det som ær så fel med den prisen? 8.000,-.
Haha, man kanske får den om man lägger ett "snikbud" femhundra spänn under utropsprisÅh andra sidan inte värre än denna
Han har försökt sälja den i flera veckor nu...
![]()
Jaha ok, bara klocka så är den inte värd 8.000,-Finns inget kvitto eller box heller.
Och jag kan slå vad om att certet också är borttappat i "flytten"...