Lyfali
Basic
Ah men jag tror han menar nya face liften på 43mm som visades på basel.Finns olika aquis i olika prisklasser...
Klämde på den och Hammerhead och även flying doctors i förrgår. riktigt nice.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah men jag tror han menar nya face liften på 43mm som visades på basel.Finns olika aquis i olika prisklasser...
Vad tycker du då? Pics?Ah men jag tror han menar nya face liften på 43mm som visades på basel.
Klämde på den och Hammerhead och även flying doctors i förrgår. riktigt nice.
Haha jag tog inga, förlåt mig klocksnack =P i am a bad person.Vad tycker du då? Pics?
Just länken är ju ett vinnande koncept sedan innan, så det ska bli skoj att själv klämma lite på den nya. 60g är ju faktiskt jäkligt mkt på en klockas totalvikt och ännu mer kommer det märkas, kan jag tänka mig, på länken.Haha jag tog inga, förlåt mig klocksnack =P i am a bad person.
Jo men den var väll nice, men jag gillar ju det lite tooligare på den modellen jag har.
Den är ju väldigt mycket mindre på höjden och länken har dem ju tagit bort 60 gram på så den var ju betydligt tunnare.
Ja alltså, jag gillar min oris, den har tyngd, och karaktär, den nya är jätte fin osv, hade jag inte sett min först och köpt den hade jag nog varit dunder nöjd med den nya modellen, men för mig och vetskapen om att min modell finns, då föredrar jag den.Just länken är ju ett vinnande koncept sedan innan, så det ska bli skoj att själv klämma lite på den nya. 60g är ju faktiskt jäkligt mkt på en klockas totalvikt och ännu mer kommer det märkas, kan jag tänka mig, på länken.
Nån som har koll var man kan köpa gummilänk till Oris på 26mm? Ingen verkar ha här på ks. Och vad en ny kostar?
Mvh..
Tycker de blev snyggtSkickade på ett band på sextifemman. Låt höra hur domen lyder!
![]()
Personligen tycker jag det blev ganska bra. Men man behöver rejäl bränna kring handleden.
Nu har jag kollat in nya aquis och jag vette fan. Länken är smäcker och snygg men den va coolare innan imho. Jag tyckte också att klockan fick en så låg profil att den såg ut som en stor puck som låg dikt an hela handleden. Me no like. Fick lite samma intryck när jag testade pam560/510. Platt uttryck på nå vis. Men rätt snygg i övrigt, gillade visarna och nya kronskyddenWoop
Då måste jag till Magnusson till helgen och spana in den nya
Har bestämt mig för att nästa klocka kommer bli en Oris Aquis. Var helt inställd på basvarianten, det här med LE har aldrig varit min grej. Men denna LE Staghorn växer på mig varje gång jag ser den.. vad tycker forumet? Ska man lägga de extra kronorna för en mer unik klocka eller blir den för plottrig?
![]()
![]()
Do it!Jag är lite sugen på att pimpa upp min Aquis Deep Blue med ett vitt gummi, så här till sommaren. Vad säger panelen, flyger det?
![]()
Snygg! Jag vill ha en vit Oris-dressare, varit sugen sedan jag såg Constantine. Den där påminner en hel del om den i filmen.Har fått upp ögonen för Oris Classic Date. Någon med erfarenhet? Åsikter?
![]()