Riktigt snutt med det bandet. Är det Oris egna? Jag har bara kört min med metallänken och NatoOris Diver’s 65
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snutt med det bandet. Är det Oris egna? Jag har bara kört min med metallänken och NatoOris Diver’s 65
![]()
Riktigt snutt med det bandet. Är det Oris egna? Jag har bara kört min med metallänken och Nato
Satt bättre på dig än migDå va det dags för en Aquis igen , inte haft oris på ett tag nu o fick hem denna idag![]()
![]()
![]()
Finns nu till försäljning på Oris för 26 500kr.Vet inte om det här stämmer eller om det är AI rakt igenom men nya OSC modellen kan komma att se ut så här:
Sett på Reddit som i sin tur hänvisar till något community på Facebook.
![]()
![]()
![]()
Grattis till grym klocka!Min första Oris! Någon som har tips på något snyggt band till denna med blå/svarta tavlan?
![]()
Grattis till grym klocka!
Tips: https://www.josephbonnie.com/en/col...rubber-blue-strap?_pos=1&_fid=79c984d2e&_ss=c
Allt klär en skönhet ... jag har en del handgjorda band från Watchstrapheaven.com - han säljer f.ö. här på KS ibland - som jag tycker passar bra till Oris Divers Sixty-five och big crown. Till den blå tavlan borde både svarta och bruna band funka lika bra.Min första Oris! Någon som har tips på något snyggt band till denna med blå/svarta tavlan?
![]()
Allt klär en skönhet ... jag har en del handgjorda band från Watchstrapheaven.com - han säljer f.ö. här på KS ibland - som jag tycker passar bra till Oris Divers Sixty-five och big crown. Till den blå tavlan borde både svarta och bruna band funka lika bra.
Skulle definivt köra på nåt mellanbrunt/honungsbrunt! Men det kör jag alltid påMin första Oris! Någon som har tips på något snyggt band till denna med blå/svarta tavlan?
![]()