Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok, försöker sourca grejerna som behövs för att börja som hobby men vill inte slänga ut 40.000 på Bergeon/Horotec det första jag görJag har någon liknande men har moddat min litegrann för jag tyckte den rörde sig lite väl mycket åt sidled när man pressade ner den.
Adamsbutik säljer på Tradera som Chahicho, kan inte rekommendera det mesta han säljer, allt är sourcat skitbilligt från KinaDet förstår jag och den duger nog till att börja med, tror jag köpte min här.
![]()
Vispress + Visborttagare + Stiftklove (Klocka/urmakeri verktyg) - Adamsbutik :: Pipa - Cigarr - Tobakstillbehör - Klockverktyg - med mer
Du köper följande verktyg för reparation av klocka och urmakeri:1) En vis press: ett praktiskt verktyg för att kunna pressa fast/tillbaka visarna. Materialet påadamsbutik.se
Det här sidan ska vara bra har jag hört men inte själv testat, mycket olika verktyg i varierande prisklasser.
watch tool - watchmaker tools - watch winder - watchwinders - watch winder - watch boxes
Watch tool shop: watchmaker tools, watch winder, watch boxes, watch parts and more. Bergeon, Kadloo, Beco / Birkenstock, Horotec, Elma, MTE, Rapport, Orbita, Swiss Kubik, Underwood and S1 Deluxe.www.watch-tools.de
Finns risk, många ser likadana ut men har olika namn, typiska Kina-kloner folk slår namn på och säljer för mycket högreJaha den jag köpte var ingen höjdare, undra om den du länkade är samma?
I det här fallet skulle jag leta upp samma på AliExpress, numera har de skrotat PostNord avgift för moms då man betalar momsen redan vid köpet. Både enkelt och smidigt.