• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Osäker om rätt ställe, Vispress, räcker denna ?

Jag har någon liknande men har moddat min litegrann för jag tyckte den rörde sig lite väl mycket åt sidled när man pressade ner den.

Det förstår jag och den duger nog till att börja med, tror jag köpte min här.

Det här sidan ska vara bra har jag hört men inte själv testat, mycket olika verktyg i varierande prisklasser.

Det förstår jag och den duger nog till att börja med, tror jag köpte min här.

Det här sidan ska vara bra har jag hört men inte själv testat, mycket olika verktyg i varierande prisklasser.

Adamsbutik säljer på Tradera som Chahicho, kan inte rekommendera det mesta han säljer, allt är sourcat skitbilligt från Kina :p

I det här fallet skulle jag leta upp samma på AliExpress, numera har de skrotat PostNord avgift för moms då man betalar momsen redan vid köpet. Både enkelt och smidigt.

I de fall jag handlat Kina verktyg har det varit blandat resultat på kvalitén. Fördelen är att jag har tillgång till precisions svarvar så jag har kunnat modifiera verktygen genom att svarva bussningar och lager i mässing med mycket tighta toleranser. Sen är det klart att det blivit mycket verktyg direkt från Bergeon och andra Schweiziska märken också, om kostnaden är motiverad som hobbyfixare ska jag dock lämna osagt… 😅

Tillbaka
Topp