• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Använder ni shorts?

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kör också shorts så ofta det går på sommaren, Ralph Lauren oftast, eller jeans-shorts!

Givetvis helst ovanför knäet så man kan få lite färg på kycklingbenen! :)
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Jag kör mjukisshorts och flipflops.

ht5z84.

Fördel att köra med öppna ögon ;) :p
 

sunkan

Omega
shorts är helt okey på sommarn, men kanske inte om man är inne i stan.

kasta ett öga på typ très bien shop, dom har rätt schyssta shorts. lite mer street så kan du kasta det andra ögat på typ caliroots, deras street- eller premiumstore!
 

UNO

Panerai
Alltid när jag är ledig & vädret medger.
Stilbrotten betr hur det ser ut under kläderna är ofta fler och tro det eller ej men de syns ändå..
Jag har kört Jaguar i shorts och körde senast i går Porsche i shorts utan problem(G-shock på armen). Idag är det nog årets enda dag i t-shirt på jobbet, annars är det skjorta vilket man kan bli lite less på emellanåt.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
På tal om shorts, så har jag i princip alltid shorts på mig på sommaren.
7WQ3svv.jpg
 

Ricrob

Patek
Kör shorts mellan fr.m. maj och t.o.m. sept i normala fall, enbart speciella tillfällen undantagna.

Köper de flesta på Best Of Brands som har bra sortiment. Hilfiger, Marlboro, Gant, Polo brukar det bli men vill även trumma för NewZeeland Auckland.
 

m_s

Patek
2-Faktor
Shorts ett måste vid sommaren. Inget annat än enkelfärgade, samt ska sluta strax ovanför knäna. Gärna beige eller blå, går att matcha med det mesta :)
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
6y4uhydy.jpg

Boomerang är mitt shortsmärke.... Alltid shorts på sommaren undantaget på jobbet där vi har krav på långbent klädnad.
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Självklart shorts :)

5378B43E-F203-4DE6-A227-35B7A3666419-1633-000002B06233CECA_zpsc9915227.jpg


Gärna med ett par flipp flopp om tillfälle ges... (Typ varje helg) :)

Mvh
Micke E
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Klart man ska ha shorts på sommaren (om vädret tillåter, jag bär det iof ändå), med mina smäckra spiror vore det en synd att inte ha det :D

Skulle dock aldrig ha på mig shorts som går över knät (gäller även badbyxor) eller strumpor när shorts används men vad andra har på sig lägger jag ingen större vikt vid.
 

UNO

Panerai
Jobermans stilregel fungerar i 99 fall av hundra.
Stilregeln no1:
Du kan ha på dig precis vad fan som helst, så länge du lyckas med att bära upp det och inte ser ängslig eller besvärad ut.
Shorts köpte jag på Intersport samtidigt som jag köpte ett par xtra vikter till stången så det så !!
mtwSESZ.jpg
 

Sond

Patek
Jobermans stilregel fungerar i 99 fall av hundra.
Stilregeln no1:
Du kan ha på dig precis vad fan som helst, så länge du lyckas med att bära upp det och inte ser ängslig eller besvärad ut.
Shorts köpte jag på Intersport samtidigt som jag köpte ett par xtra vikter till stången så det så !!
mtwSESZ.jpg
Psst, skosnöret hänger..;)
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Det här är den konstigaste tråden ever, "Bär ni shorts"?

Vem fan bär INTE shorts på sommaren?

Jag har fula shorts, röda shorts, badshorts, khakishorts, snickarshorts, cargoshorts, korta shorts, långa shorts och några snygga shorts. Shorts är ju sommarens basplagg no 1. Shorts + klocka är nog det enda jag har på mig hemmavid om det är fint väder.

Ska tillägga att jag har sjukt välbyggda vader så jag klär verkligen i kortbyxor ;) Kan tänka mig att sugrörsspinkisar får problem ibland.

Dock har jag aldrig shorts på jobbet, big no no.
 
Topp