• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Båtmässa Dusseldorf

Mako

Omega
Jag har kikat där men alltid kul att se mer privata kort tagna på den :)
Ställer ni ut på Allt för sjön?
Absolut, kan ta lite detljbilder imorn. Japp, 1-9/3 bara ST34 i år. Vi kommer dock att ha ST34/44/50 vid bryggorna hela säsongen;-) flyttar firman till Sune Carlsson Båtvarv i mars, kom gärna förbi i sommar och djupdyk i alla..


/Mathias
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Classic Beauty - Riva
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Oh, dear God!!!!
 

carlanton

Audemars
Undervattens moppe...aldrig provat, säkert kul:)
image.jpg

Rolig, men kanske inget för svenska vatten. Lite besvärlig med tanke på att den väger närmare 100 kilo (vi kör med en enkel kran för att få upp den) och inte har jättelång batteritid. Tror den dyker ned till 20 meter, men jag har aldrig vågat mig ned under 4.

531962_10151661428628663_681579886_n.jpg
 

frere

Audemars
2-Faktor
Har inte vågat öppna tråden tidigare eftersom jag läste "båtmössa düsseldorf" vilket känns väldigt obskyrt.

Men det här var ju riktigt trevligt, schysst jobbuppdrag du har!
 

Mako

Omega
Har inte vågat öppna tråden tidigare eftersom jag läste "båtmössa düsseldorf" vilket känns väldigt obskyrt.

Men det här var ju riktigt trevligt, schysst jobbuppdrag du har!

Bra uppslag till en kul tråd - alla lägger upp bild på sig själva i mössa med klocka...lr not


/Mathias
 

Mako

Omega
Monte Carlo 5 Fly - Finns även i helvit eller blå...eller valfri metallic ex koppar?
Notera den praktiska balkongen på storbildsskärmen :D(Monte Carlo 86)
image.jpg
 

paradis

Audemars
Brud , Båge eller Båt ? Båt så klart, med den kommer brud.......ar.........;) Så vackra båtar,svårt att välja favorit.
 
Topp