hublot
Basic
ja du e från stockholm, förklarar alltWhat is luccebulle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ja du e från stockholm, förklarar alltWhat is luccebulle?
lite sena är ni har redan druckit glögg för en månad senhar även hunnit med julmust och luccebulle
ja du e från stockholm, förklarar allt![]()
vet du inte vad det är då?Jag är Skåning, men bor i kungliga hufvudstaden![]()
vet du inte vad det är då?
Var kan man haffa Chokladbollsglöggen? Måste ha den jäveln!
hehe jag är så trött, får skylla på det. givetvis ska det vara ssFörstod att du syftade på Lussebulle, aldrig sett stavningen "lucce" förut
T.o.m Google undrade "menade du Lussebulle"![]()
![]()
Här var det glögg!
Jag har visst syndat?Nej. Där var det saft!! För faan, N! Du har ju avancerad ölsmak, visa lite stil på glöggsmaken också?! Inget under 10%!!![]()
Jag pallade se halva klippet sen översköljdes jag av mörka tankar och aggressioner! Glöggen vill jag dock ha men Ranefjant kan fan sätta raggsockan i halsen. Skål!!Fy fan! kanske är det värt att avstå just pga av Ranelid!
Tack Af Sjodahl då vet viTyvärr så brukar man bli lite raslig i dajmkrysset bara, om man dricker för mycket av det.
Den ekfatslagrade julmusten är även den en trevlig bekantskap.
Nygårda körde någon variant på systemet förra och förrförra julen (alkofri). Det där lär vara samma. God som fan, lite fylligare.![]()
Den här?
Inte riktigt samma. Måste säga att varianten på systemet (lagrad på bourbonfat) var betydligt godare, Förra året drack jag nog 30+ av dem (ja jag älskar julmustNygårda körde någon variant på systemet förra och förrförra julen (alkofri). Det där lär vara samma. God som fan, lite fylligare.
Allt är ju förstås en fråga om den personliga smaken. Men för min del så, ja!M.L., Ok det är systemetvarianten på bourbon som gäller alltså?
Den på bourbon fat om det är samma som förra året kan vara bland det godaste som finns!M.L., Ok det är systemetvarianten på bourbon som gäller alltså?
Håller med. Bland det godaste i dryckesväg och definitivt den godaste icke-alkohohaltiga dryck jag druckit. Har dock inte öppnat någon av årets bourbonvariant, men antar (hoppasDen på bourbon fat om det är samma som förra året kan vara bland det godaste som finns!
Någon som blivit onykter på glögg? =) )
Fungerar helt okej att bli lite mysigt full på glögg! För hur ska man annars härda ut när hela släkten är på besök vid jul ?Någon som blivit onykter på glögg? =) Kanske skulle testa ikväll=)
Faaaaaan vad gött att äntligen få dricka glögg igen! Det blir ju lite speciellt eftersom man inte dricker det under resten av året. Glögg måste vara det absolut bästa med hela julen.