• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Dagens LP

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Finns ju en del LP nördar här inne. Här kommer äntligen tråden du inte visste att du behövde. Visa din LP!

Jag går ut hårt med en skiva som nästan är bättre på omslaget än i skivspelaren:

null_zpse8c2e2dd.jpg

null_zps694a5f04.jpg


Slängde även in min gamla SMP, mest för att Aquaracer2 ska bli glad.

Här har vi lyssnarhörnan:

null_zps5cd861e6.jpg


Var sin enorm Arne Norell, en gömd liten stärkare under bordet samt en Harman Kardon är det enda som behövs!

Handsken är kastad. Bollen är i rullning. Game on Fryken Jaganata Pappi
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Men vafan, var ska jag börja....när det finns för många val är det lättast att skita i allt....:(
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Sluta vara en sån f*tta och ge mig lite uppmuntran istället för att vara okonstruktiv!
Förlåt, visste inte att det var den tiden i månaden. Vis av erfarenhet ska jag naturligtvis beskriva hur du ska göra för att följa instruktionerna i tråden och slippa ta ett sådant där jobbigt beslut helt på egen hand.

1. Kryssa förbi hallen genom alla tomma Arboga 10.6or som din man drack igår tillsammans med Kjelle.
2. Kliv över Kjelle.
3. Gå mot bokhyllan (en sådan du köpte på Ikea under alla 10.000 värmeljus)
4. Ta ut ett stort fodral innehållande en stor svart cirkel (som en stor puderdosa). Gärna om det står Carola eller Herreys på fodralet.
5. Be din man ta ett kort medans du fnissar i ett hörn.
6. Lägg upp bilden på det här forumet i denna tråd (be om hjälp)
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Förlåt, visste inte att det var den tiden i månaden. Vis av erfarenhet ska jag naturligtvis beskriva hur du ska göra för att följa instruktionerna i tråden och slippa ta ett sådant där jobbigt beslut helt på egen hand.

1. Kryssa förbi hallen genom alla tomma Arboga 10.6or som din man drack igår tillsammans med Kjelle.
2. Kliv över Kjelle.
3. Gå mot bokhyllan (en sådan du köpte på Ikea under alla 10.000 värmeljus)
4. Ta ut ett stort fodral innehållande en stor svart cirkel (som en stor puderdosa). Gärna om det står Carola eller Herreys på fodralet.
5. Be din man ta ett kort medans du fnissar i ett hörn.
6. Lägg upp bilden på det här forumet i denna tråd (be om hjälp)


Vem fan ska hjälpa mig när Kjelle sover ruset av sig och min man lämnat mig eftersom jag vänstrat med dig din bitch?
 

Bruset

Panerai
Tyvärr så har jag ingen lp-spelare :-( jag har så innerligt svårt att föreställa mig hur detta låter
y9uzepyt.jpg
r det någon som hört dom förut?


B. von Bahr

Självklart! hade själv den plattan när det begav sig. videon till deras cover på Louie Louie gick flitigt på MTV i slutet av 80-talet. :)
jäkla kul att just den plattan dök upp!
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Fan, har noll att komma med just nu. Hela skivsamlingen är nedpackad men så fort jag flyttat så ska den fram. Då ska jag återuppliva tråden med Defenders of the Faith!
 
Topp