• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT - EFTERLYSNING

Merlin

Vacheron
2-Faktor
HH401_zps4e15f799.png
 

Icaras

Rolex
Det är något speciellt med just sås... :)
Om någon hittar en flaska i Malmö så ska jag köpa. Borde finnas på Maxi i V Hamnen?
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
En personlig favorit för smaksättning av bl.a. hamburgare, såser, marinader osv.
Ger en grym smak till allt, men man måste vara noga med att inte ta för mycket, nån droppe räcker!
IMG_9843.jpg
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Talade just med en trevlig tjej på Frys- och skafferivaror, ICA Maxi i Östersund. Hon hade inte hört talas om Frank's Red Hot Chile 'n Lime, men tog för säkerhets skull också en tur i butiken. Östersundsspåret är nog dessvärre dött.
 

David

Bödeln

Kniven

Cartier
Mitt såptips i sommar är självklart Valentina! Mexikansk allround sås som är svår att vara utan. Sjukt bra! Finns tyvärr bara på extremfood i Sverige vad jag vet...
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Eftersom Malmö verkar vara ett hett spår och den inte verkar finnas på Gray's så föreslår jag att någon genomsöker något av de två mästerlivsen.
 

Barda

Cartier
Matrebellen (kommer ute ihåg vad den heter) i Skärholmen kan ha. Aldrig varit med om en så cool och välsorterad butik...
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
När jag skummar igenom tråden och ser avatarerna till de som postar börjar jag garva.
Det är Ron Jeremy, Chrille P, Knugen, Costanza, Ron Burgundy och Sven Melander.
Haha, vilka hjältar!
 

Camo00

Patek
Sorry JoberMan, inget på City Gross i Värnamo!

20130724_102047_zps32f5a24e.jpg



Ska fortsätta leta hemma i Malmö!!

Och sås-gtg kan väl vara den BÄSTA idén i år!! Självklart ska vi genomföra det!! Jag älskar sås, men har uppenbarligen missat några bra... Vi ses och provsmakar varandras såser, hur bra som helst!!!
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Sorry JoberMan, inget på City Gross i Värnamo!

Ska fortsätta leta hemma i Malmö!!

Och sås-gtg kan väl vara den BÄSTA idén i år!! Självklart ska vi genomföra det!! Jag älskar sås, men har uppenbarligen missat några bra... Vi ses och provsmakar varandras såser, hur bra som helst!!!


Sorry man, the ladies can taste your sauce, I wont ;)
 
  • Like
Reactions: MAK

Josef B

Bestraffaren
Sorry JoberMan, inget på City Gross i Värnamo!

20130724_102047_zps32f5a24e.jpg



Ska fortsätta leta hemma i Malmö!!

Och sås-gtg kan väl vara den BÄSTA idén i år!! Självklart ska vi genomföra det!! Jag älskar sås, men har uppenbarligen missat några bra... Vi ses och provsmakar varandras såser, hur bra som helst!!!

Katastrofalt dåligt frontat och ouppfyllda hyllor! Skämmes!
 
Topp