Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har ingen aning om var den är inköpt?
Någonstans i Malmö går den också att köpa eftersom det står en halvfull i kylen.
Talade just med en trevlig tjej på Frys- och skafferivaror, ICA Maxi i Östersund. Hon hade inte hört talas om Frank's Red Hot Chile 'n Lime, men tog för säkerhets skull också en tur i butiken. Östersundsspåret är nog dessvärre dött.
Sås-och klockintresse verkar gå hand i hand.
Kul!
Talade just med en trevlig tjej på Frys- och skafferivaror, ICA Maxi i Östersund. Hon hade inte hört talas om Frank's Red Hot Chile 'n Lime, men tog för säkerhets skull också en tur i butiken. Östersundsspåret är nog dessvärre dött.
Du har ingen aning om var den är inköpt?
Hur skulle ett sås-gtg gå till? Alla har med sig sås, som delas över varsin köttbit? Tilltalande ide faktiskt!
Och alla pratar såååååsNär jag skummar igenom tråden och ser avatarerna till de som postar börjar jag garva.
Det är Ron Jeremy, Chrille P, Knugen, Costanza, Ron Burgundy och Sven Melander.
Haha, vilka hjältar!
Sorry JoberMan, inget på City Gross i Värnamo!
Ska fortsätta leta hemma i Malmö!!
Och sås-gtg kan väl vara den BÄSTA idén i år!! Självklart ska vi genomföra det!! Jag älskar sås, men har uppenbarligen missat några bra... Vi ses och provsmakar varandras såser, hur bra som helst!!!
Den fanns inte... Attans, jag som hade sett fram emot att skicka lite flaskpostHar spejarna på plats i Östersund hittat den magiska såsen?
Äran i all ära men FUCK äran, den som "vinner" får ett natoband hemskickat till sig!Jag gillar den trevliga jargongen vi har skapat utav denna mytomspunna sås. Den som hittar denna får årets hederspris, inget mindre än den storartade "äran".
Sorry JoberMan, inget på City Gross i Värnamo!
Ska fortsätta leta hemma i Malmö!!
Och sås-gtg kan väl vara den BÄSTA idén i år!! Självklart ska vi genomföra det!! Jag älskar sås, men har uppenbarligen missat några bra... Vi ses och provsmakar varandras såser, hur bra som helst!!!
Äran i all ära men FUCK äran, den som "vinner" får ett natoband hemskickat till sig!