• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Firmafest

F-L-P

Panerai
De som stannar är säkert nöjda med det arrangemanget också ska du se. Sådana som går efter middagen skulle ändå inte bidra särskilt mycket till feststämningen om de fick för sig att stanna, är min erfarenhet av firmafester.

Stämmer säkert. Ju fler som bevittnar de apraka gifta gubbarnas försök att ragga på receptionisten ju bättre är det. Eller bara säga något jävligt opassande.
Alkohol och jobb hör inte ihop av princip, folk med alkoholproblem ska inte behöva utsätta sig för de situationerna bara för att kunna vara med på t.ex en konferens.

Skenheligt nog brukar jag ta mig både en och två öl i dessa situationer.
 

MrPlow

Rolex
ImageUploadedByTapatalk1409325561.031807.jpg

Det ingår sminkning... Ska man?
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Stämmer säkert. Ju fler som bevittnar de apraka gifta gubbarnas försök att ragga på receptionisten ju bättre är det. Eller bara säga något jävligt opassande.
Alkohol och jobb hör inte ihop av princip, folk med alkoholproblem ska inte behöva utsätta sig för de situationerna bara för att kunna vara med på t.ex en konferens.

Skenheligt nog brukar jag ta mig både en och två öl i dessa situationer.
Kanske dags för både dig och BOTL att leta rätt på arbetsplatser där det inte kryllar av alkoholiserade, gubbsjuka typer som gör bort sig. Sorry, men jag känner inte igen mig i någon av era beskrivningar.
 

BOTL

Panerai
Kanske dags för både dig och BOTL att leta rätt på arbetsplatser där det inte kryllar av alkoholiserade, gubbsjuka typer som gör bort sig. Sorry, men jag känner inte igen mig i någon av era beskrivningar.

Saken är ju att idioter tycker sällan att de gör bort sig!!! Speciellt inte den som har minnesluckor. Jobbar många år och bevakat diverse fester och tillställningar så Dette absolut inte unikt för nån arbetsplats utan generellt.

Och "värst" brukar inte sällan vara överberusade damer som nyps och tafsar lite :)



Ben Bockbrännarbolmers
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Saken är ju att idioter tycker sällan att de gör bort sig!!! Speciellt inte den som har minnesluckor. Jobbar många år och bevakat diverse fester och tillställningar så Dette absolut inte unikt för nån arbetsplats utan generellt.

Och "värst" brukar inte sällan vara överberusade damer som nyps och tafsar lite :)



Ben Bockbrännarbolmers
Idioter som gör bort sig och får minnesluckor efter jobbfesten? Blir mer och mer nyfiken på var du jobbar.
 
Topp