Aldrig flugit med Norwegian, dock 21 hittills i år, mina nerver...Tror ärligt jag hade brutit ihop halvvägs med Norwegian...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aldrig flugit med Norwegian, dock 21 hittills i år, mina nerver...Tror ärligt jag hade brutit ihop halvvägs med Norwegian...
Flyger om en liten stund min hundrade enkelresa med SAS för det senaste året.
Finns det fler Eurobonus Diamond-medlemmar på forumet?
Taggen får följa med idag.
Håller med om att det är smidigt med fasttrack, och ja dom var bra på att hålla tiden, i år har jag dock varit med om två inställda flyg och minst tio försenade så jag tror den eran är över, vet inte vilka lounger du menar men jämför man med Air France/KLM eller BA så är loungerna minst sagt dåliga, dåligt utbud på mat och ingen sprit/champagne.Bara goda erfarenheter med SAS o deras bonusprogram, men se till att få minst guldkort. Sällan försenade, bra lounger, smidigt med fast track, prio vid förseningar och inte minst viktigt, DN och DI att döda tiden med under flygning.