Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Njaaaa....se även mitt tidigare inlägg i tråden.Bedrövlig formulering "FUCK". Jag bär gärna cancerband men avstår på grund av formuleringen denna gången!
Jag beklagar verkligenKöpte precis nu min första Rolex av en trevlig forummedlem, hämtades upp i Gamla Stan. Glad som fan tog jag en promenad till Rob. E för att få den värderad och trycktestad.
Noterade att han mannen hade ett Fuck Cancer armband, men nämnde inget. Medans vi pratade om vad som skulle göras ringde min telefon, tröck såklart bort samtalet. Gick ut lika glad som jag kom in, ringde upp min pappa som jag hade tryckt bort och fick beskedet att min bror har cancer...
Livet vänder snabbt ibland...
Bedrövlig formulering "FUCK". Jag bär gärna cancerband men avstår på grund av formuleringen denna gången!
Yes !http://www.ungcancer.se/vad-vi-gor/fuck-cancer
Historien bakom ung cancer är ju en tjej som fick cancer och kände att inte cancern fick ta hennes liv. Fuck cancer tänkte hon!
Snyggt! Gillar att båda två kör dykarur Frugan kör dessutom militärnato nice!!Jag och frugan fick idag hem varsitt fint armband