• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: fuck cancer

Silon

Omega
Igår såg jag en av dessa armband runt en kvinnas handled. Såg klart och tydligt att det stod "fuck cancer". Världen är bra liten ibland ;)
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Såg en kille med detta armband på Öresundståget mellan Kungsbacka till Göteborg igår kl 13, som sagt liten värld


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Har beställt 2 armband nu också! Många bäckar små ...

Applåder till denna tråden och till dom som startade denna viktiga å fina insats !


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 

Joachim

Omega
Alla på företaget jag arbetar för har sedan dec 2012 haft dessa armband, vilket lett till en del dråpliga situationer i affärssammanhang innan man förklarat innebörden.
Vi har också arrangerat pärldagar med anställda sedan i somras vilket resulterat i ca 700.000 kronor in till ung cancer. Det är sådant som lyfter själen och gör en stolt över att man bidrar.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

UNO

Panerai
Bedrövlig formulering "FUCK". Jag bär gärna cancerband men avstår på grund av formuleringen denna gången!
Njaaaa....se även mitt tidigare inlägg i tråden.
C är så bedrövligt att "FUCK" rimligen inte borde störa någon.
Har man sett en treåring som tappat håret av cellgifterna är det inte mycket som stör eller är värt många kronor den dagen.
Läs på om Richard Nixon war on Cancer.
Han må ha haft en simpel klocka(Vulcan Cricket) men han skrev på rätt dokument den gången.
USA hade cashflowen igång efter månprogrammet och RN styrde kort sagt om flödets riktning.
 

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Beställt! Tycker visserligen de ser bedrövliga ut men för det goda syftets skull betalar jag gärna! Låt denna tråd ligga högt, länge!!!!
 

Mauritz

Rolex
Upp. Köp!!
http://www.ungcancer.se/
WP_20131026_001.jpg
 

babanker

Panerai
Köpte precis nu min första Rolex av en trevlig forummedlem, hämtades upp i Gamla Stan. Glad som fan tog jag en promenad till Rob. E för att få den värderad och trycktestad.
Noterade att han mannen hade ett Fuck Cancer armband, men nämnde inget. Medans vi pratade om vad som skulle göras ringde min telefon, tröck såklart bort samtalet. Gick ut lika glad som jag kom in, ringde upp min pappa som jag hade tryckt bort och fick beskedet att min bror har cancer...

Livet vänder snabbt ibland...
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Köpte precis nu min första Rolex av en trevlig forummedlem, hämtades upp i Gamla Stan. Glad som fan tog jag en promenad till Rob. E för att få den värderad och trycktestad.
Noterade att han mannen hade ett Fuck Cancer armband, men nämnde inget. Medans vi pratade om vad som skulle göras ringde min telefon, tröck såklart bort samtalet. Gick ut lika glad som jag kom in, ringde upp min pappa som jag hade tryckt bort och fick beskedet att min bror har cancer...

Livet vänder snabbt ibland...
Jag beklagar verkligen :(
 

UNO

Panerai
http://www.ungcancer.se/vad-vi-gor/fuck-cancer

Historien bakom ung cancer är ju en tjej som fick cancer och kände att inte cancern fick ta hennes liv. Fuck cancer tänkte hon!
Yes !
FUCK:et får alla att reagera i "bruset" och då är något uppnått.
Jag har dem till kostym och de liksom Armstrongs gula leder in till samtal vilket leder till relationer vilket leder till affärer.
Den kund som väljer bort dig för ett FUCK behöver du inte.
 

ANkk

Cartier
Skäms nästan för att jag har skjutit upp köpet ggn på ggn.

En till mig o en till sambon är på i gång. Tack till TS och KS
 

M021

Rolex
2-Faktor
Två beställda Inc munktröja, blir perfekt på söndsgarna, FUCK cancer är en alldeles utmärkt formulering enligt min mening!! Den fuckar upp många liv så fuck förtjänar denna fruktansvärda sjukdom med råge..
 
Topp