• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: fuck cancer

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Två beställda Inc munktröja, blir perfekt på söndsgarna, FUCK cancer är en alldeles utmärkt formulering enligt min mening!! Den fuckar upp många liv så fuck förtjänar denna fruktansvärda sjukdom med råge..
Tycker jag med! Men jag måste få korrigera, det handlar om flera sjukdomar då cancer är ett samlingsnamn :)

För övrigt sitter banden fint även på termosar
image.jpg
 

Pool

Breitling
Lite trådkapning. Jag tar bort länken om folk tycker att det är skamlös promotion. I helgen lirar jag med ett av mina rockband på Göta källare och eventet heter Göta Live: Rock mot Cancer. Större delen av intäkterna går till Cancerfonden.
Har ni inget bättre för er under påsken så sväng gärna förbi, om inte annat för att det är för en mycket bra sak!

https://www.facebook.com/events/1440385972844922
 

jbbs

Omega
Fantastiskt initiativ. Dom flesta idag känner någon som lever med cancer, men det är fortfarande något som är så svårt att greppa. Både jag och min bror drabbades av cancer förra året, inte samma sort och inte ärftligt, hur stora är oddsen? Dessa armband är därför så givna, ett simpelt budskap. Fuck cancer.
 
Topp