Överkokt varmkorv och kalla ishallar är ju hela charmen, även det nu inte finns några sådana kvar i Sveriges högsta divisioner.
Åjovars, välkommen till Uppsala!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Överkokt varmkorv och kalla ishallar är ju hela charmen, även det nu inte finns några sådana kvar i Sveriges högsta divisioner.
Burra är nya Bryzgalov!
Försökte se men det var svårt att granska modellen. Men Tissot är det iaf!Vad är det för klocka dom får?
Vad är det för klocka dom får?
Såg ut som ungefär denna:
Som sagt svårt att se men den såg svart ut, vi vet att det är Tissot, såg ut som en chrono och hade läderband. Plus att modellen heter T-Sport.
Imorgon får dom denna:
GUUULD![]()
Någon fler som ska se Kanada - Finland strax?
Själv kör jag Viaplay, riktigt bra!Om streamen funkar!
Själv kör jag Viaplay, riktigt bra!
Vad tror ni det blir för resultatet mellan Kanada - Finland?
Det var exakt den jag tänkte på...hörde du inte när han sa att apor äter 20000 per dag?!?Det hoppas jag inte
Tryck till Ryssarna nu, gott med lite stöd från kanadensarna!!![]()
Det var exakt den jag tänkte på...hörde du inte när han sa att apor äter 20000 per dag?!?
Skickas från min iPhone via Tapatalk
1-0 till Finnarna!
Fortsätt gärna uppdatera lite då och då. Har inte möjlighet att kolla matchen men KS har man ALLTID tid för!