• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: JVM

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Fortsätt gärna uppdatera lite då och då. Har inte möjlighet att kolla matchen men KS har man ALLTID tid för!
4-1 till Finland på straff, 3.11 kvar.

Edit: Det blev 5-1 till Finnarna. Sista målet i öppen kasse.

rtst6.gif
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Coolt.

Vilken TV kanal går det på imorrn? Tid?

Är på lantstället å får bara in SVT å 4:an.

Å tveksam internetuppkoppling. Detta meddelande skickas på undantag via Edge...
 

Jimmy_Vegas

Omega
2-Faktor
Vad jag förstår så började väl slagsmålet när alla spelare var ute på isen? Det var inte så att han hoppade in enbart för att slåss utan hade suttit utvisad och släpptes ut efter signal.
 

Marhoi

Friends of KS
Ryssarna har betett sig illa turneringen igenom. Kan hålla med om att det var onödigt men Mironovs fläskläpp är välförtjänt. Hoppas Jesper klarar sig.


Håller med att de förtjänar allt spö de kan få, men hos disciplinnämnden är inte två fel ett rätt, tyvärr. :(
 

Jimmy_Vegas

Omega
2-Faktor
Kan ha fel också men det var så jag uppfattade det.

Men efter Ryssarnas osportsliga firande utanför USAs bås i kvarten så tycker jag inte direkt synd om dem.
 

Jimmy_Vegas

Omega
2-Faktor
Nä han blev så klart förbannad. Vill ju ha alla spelare tillgängliga i finalen.

OT: Vilken klocka sportar ass. ledare på vänster sida?
 

Marhoi

Friends of KS
Löjligt beslut tycker jag, Ryssarna startar bråket... Klart att man måste få visa lite känslor och stå upp för sitt Lag!

Ingen kom heller till skada.


Håller med och hatar att vara diplomatisk, men regler är regler. Det finns anledningar till varför spelare som ej är i spel (dvs inte på isen) inte får komma in och veva som tredje gubbe i en redan startad fight. :)
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Håller med och hatar att vara diplomatisk, men regler är regler. Det finns anledningar till varför spelare som ej är i spel (dvs inte på isen) inte får komma in och veva som tredje gubbe i en redan startad fight. :)
Håller med, men samtidigt i en sådan här situation så tycker jag att det krävs lite fingertoppskänsla, killen missar nu kanske sin karriärs största match. Vilket jag tycker var ett hårt straff i förhållande till situationen.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Löjligt. Dessutom fick ryssarna vad dom förtjänade, har sjukt med tur mot USA och hånar hela bänken innan matchen tar slut. Mer okej att ta en avstängning för det för att statuera exempel. Däremot i ett litet gruff efter slutsignalen? Knappast... Riktigt löjligt beslut mot Jesper som nu missar ett av sina största ögonblick i livet hittills....
 

Marhoi

Friends of KS
Jag håller med er i sak, men i juridik finns det inget som heter moral. Jesper P har lärt sig en läxa den hårda vägen.
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Löjligt. Dessutom fick ryssarna vad dom förtjänade, har sjukt med tur mot USA och hånar hela bänken innan matchen tar slut. Mer okej att ta en avstängning för det för att statuera exempel. Däremot i ett litet gruff efter slutsignalen? Knappast... Riktigt löjligt beslut mot Jesper som nu missar ett av sina största ögonblick i livet hittills....

Njut!

BdJ4JrJCAAE6wED.jpg large.jpg
Blod.jpg




Riktigt tråkigt att Jesper missar matchen, lider med honom!
 
Topp