Brogren
Silver
3-1 till Finland efter två perioder. Rättvis ledning.
Oj vad gött!! Tack Sten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
3-1 till Finland efter två perioder. Rättvis ledning.
4-1 till Finland på straff, 3.11 kvar.Fortsätt gärna uppdatera lite då och då. Har inte möjlighet att kolla matchen men KS har man ALLTID tid för!
Coolt.
Vilken TV kanal går det på imorrn? Tid?
Är på lantstället å får bara in SVT å 4:an.
Å tveksam internetuppkoppling. Detta meddelande skickas på undantag via Edge...
Lucky you, den går SVT2 och börjar kl 19. Det finns inte att vi får spö av finnarna!
Vågar man hoppas på livesändning på SVT Play? Eller är det för mycket begärt?
Tror ni Jesper Pettersson stängs av?
http://www.worldjunior2014.com/en/news/pettersonreview/Tror ni Jesper Pettersson stängs av?
Ryssarna har betett sig illa turneringen igenom. Kan hålla med om att det var onödigt men Mironovs fläskläpp är välförtjänt. Hoppas Jesper klarar sig.Han lär och bör åka dit, tyvärr. Osedvanligt klumpigt gjort.
Ryssarna har betett sig illa turneringen igenom. Kan hålla med om att det var onödigt men Mironovs fläskläpp är välförtjänt. Hoppas Jesper klarar sig.
Vad jag förstår så började väl slagsmålet när alla spelare var ute på isen? Det var inte så att han hoppade in enbart för att slåss utan hade suttit utvisad och släpptes ut efter signal.
Löjligt beslut tycker jag, Ryssarna startar bråket... Klart att man måste få visa lite känslor och stå upp för sitt Lag!Jesper Pettersson stängs av 1 match och missar således finalen. Jäkla klantarsle!
Löjligt beslut tycker jag, Ryssarna startar bråket... Klart att man måste få visa lite känslor och stå upp för sitt Lag!
Ingen kom heller till skada.
Håller med, men samtidigt i en sådan här situation så tycker jag att det krävs lite fingertoppskänsla, killen missar nu kanske sin karriärs största match. Vilket jag tycker var ett hårt straff i förhållande till situationen.Håller med och hatar att vara diplomatisk, men regler är regler. Det finns anledningar till varför spelare som ej är i spel (dvs inte på isen) inte får komma in och veva som tredje gubbe i en redan startad fight.
Löjligt. Dessutom fick ryssarna vad dom förtjänade, har sjukt med tur mot USA och hånar hela bänken innan matchen tar slut. Mer okej att ta en avstängning för det för att statuera exempel. Däremot i ett litet gruff efter slutsignalen? Knappast... Riktigt löjligt beslut mot Jesper som nu missar ett av sina största ögonblick i livet hittills....
Ofattbart...Varför vart inte ryssen avstängd? Trodde det var minst en match om man kastade handskarna?