• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT kalsonger

zeke_varg

Basic
Tjena,

Kalsonglådan behöver fyllas på. Har ni några tips? Nån materialkombo som vinner hos er? Kör Borg, boss, tiger of Sweden, Salming osv. Har inte hittat nån favorit. Alla jag har sitter ok men inget extraordinärt. Kör boxershorts.

Tips på sidor mottages tacksamt.

Jag gillar Levis vanliga boxer och Frank Dandys bambu. Sitter bra och håller länge.

H&M har dom skönaste boxers jag ägt. Slår Boss, CK, Björn Borg osv.
Otroligt bra bomull, sköna muddar, enfärgade och håller formen.

Kört Björn Borg i närmast tio år och inte känt att jag bör byta då de sitter bra och håller länge. Har dock på senare år börjat fasa ut de färgglada till förmån förmån för svart, vitt och rött just för att vara lite enklare med tvättningen..

image.jpeg

Kört Björn Borg i närmast tio år och inte känt att jag bör byta då de sitter bra och håller länge. Har dock på senare år börjat fasa ut de färgglada till förmån förmån för svart, vitt och rött just för att vara lite enklare med tvättningen..
Vuxenpoäng på det! :D

Många bra förslag på kalsonger, själv kör jag Frank och Björn. Har även testat lite annat och en av de som går fetebort är Tigers kalsonger vars resår blir "konstig" efter väldigt få tvättar, dålig kvalité...

++ Björne Borg
++ CK Trunk
+ Gant
+ Franky
+ Resteröds
+ Salming
--Tiger (resårjäveln går ju alltid sönder!! :rage: Och fast jag vet det har jag säkert köp ca 15 par av den skiten i hopp om att det var en tillfällighet).

Tillbaka
Topp