• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT kalsonger

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Kör mesta dels med Briefs fillsingar! Boxer är bara bylsigt och ha på sig...

Dessa från CK är sköna som faen!

C11-xzw-0015-99@1.2.jpg
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Pierre Robert har jag kört senaste åren. Inga jobbiga lappar som kliar, passformen är fortfarande bra efter många tvättar. Grymma helt enkelt!
Vilka Bambu kallingar rekommenderas?
 

Cougan

Rolex
2-Faktor
Testat allt från svindyrt till hm och är duktigt kräsen.
Polo Ralph Lauren's boxers i stretch cotton är numera de enda jag återvänder till. Black!
 

Smulan

Rolex
Bomull större delen av året. När det kryper under +5 växlar jag över till tunn ull. Många minus blir det en tjock yllekalsong från USSR. Den största fördelen är att man kan vara lättare klädd på överkroppen även under vintern. Jag talar om långkalsonger nu då alltså.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Tycker H&M's 3-pack concious för 150kr är bra. Resåren håller och formen likaså, och sköna så prisvärda. Och framförallt ingen stor ful logga som på Björn Borg, CK etc. :hungover:

Sämst av de jag provat är nog Björn Borg med tanke på priset, alltid lika besviken. Resåren dör direkt och tyget blekts fort om det är mörkt. Iof inte köpt på några år nu pga detta så kanske bättre nu förhoppningsvis :pompus:
 

POO

Panerai
Svenska CDLP är att rekommendera.
skönt material, bra passform och diskreta färger. Om något jävligt dyra, men förhoppningsvis värda priset i slutändan.
www.cdlp.com

Tittade på dessa, otroligt pretto. "Artisans", "hand crafted", och på det 30 gradig tvätt och hängtork!
Med snygg förpackning och lite köpta instagrammare kan man tydligen lyckas med vad som helst! Folk begriper ju ändå inte bättre.
 

zeke_varg

Omega
Beställt:
Sunspel
Calida
Marc O'Polo
Ralph Lauren
Tommy Hillfiger
Schiesser
Tom Tailor
Skiny

Har bara haft RL tidigare av dessa så ska bli spännande att testa vad som går hem.

1: Inget av de inköpta har blivit risiga i resår el så. Ok med andra ord för alla.


2. Sitta bra under en hel dag. Skön känsla helt enkelt..

Sunspel - under förväntan. Känner inget extra för dessa. Tråkig passform enlig mig vad jag handlade iaf.

Calida - sämst i testet. Hasar upp o håller inte prylarna på plats.

Schiesser - bäst i test. Fortfarande lika sköna. Nästa storköp blir de ett antal par av dessa.

Tommy H - bättre än snittet.
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
1: Inget av de inköpta har blivit risiga i resår el så. Ok med andra ord för alla.

2. Sitta bra under en hel dag. Skön känsla helt enkelt..

Sunspel - under förväntan. Känner inget extra för dessa. Tråkig passform enlig mig vad jag handlade iaf.

Calida - sämst i testet. Hasar upp o håller inte prylarna på plats.

Schiesser - bäst i test. Fortfarande lika sköna. Nästa storköp blir de ett antal par av dessa.

Tommy H - bättre än snittet.

Härligt med en recension på kalsonger ;):D
 
Topp