• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Kanarieöarna

Porsan

Efraim
2-Faktor
Extra OT: För mina resor gäller: bokar upp till ett år i förväg, flyger bara top tier, bara jullov, sommarlov, max ett byte, korta väntetider på byten etc. Har aldrig hittat bra priser då. Möjligtvis kan man hitta turistplus för under 15k t.o.r./st. Ser mig som hyfsad på att nyttja google för bra priser. Men flyger man utanför skolloven då finns det gott om billiga bizznizzar. En kompis drog till Thailand strax efter nyår, kanonbilligt. Likaså de som sticker i mitten av dec osv. Men 21 dec till 5 jan intervallet. Tufft...
Inte exakt dom datumen men nästan, mitt under jullovet...
temp.JPG
 

JohnDoe

Rolex
Snyggt fixat. Blev ju genast sugen på att åka. Men 9 jan faller sannolikt utanför jullovet :(. Vet att det gjort tokstor skillnad för mig förut bara med någon dag. Barnen vill inte missa skolan och jag vill inte missa för mycket jobb. Kommande jul är 23 dec till 6 jan "resluckan" för mig som det ser ut i kalendern. Intressant sökmotor.... Ska gräva ordentligt. Bra tips :)
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Snyggt fixat. Blev ju genast sugen på att åka. Men 9 jan faller sannolikt utanför jullovet :(. Vet att det gjort tokstor skillnad för mig förut bara med någon dag. Barnen vill inte missa skolan och jag vill inte missa för mycket jobb. Kommande jul är 23 dec till 6 jan "resluckan" för mig som det ser ut i kalendern. Intressant sökmotor.... Ska gräva ordentligt. Bra tips :)
Ja den är mycket bra, man kan dock inte boka resorna genom den men om man hittar något bra och inte lyckas hitta det genom något resebolag kan man maila den sidan jag la upp till typ expedia så bokar dom enligt anvisningarna för typ några hundralappar. https://matrix.itasoftware.com/
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Erfarenhet av hotellpooler....är de uppvärmda eller kalla.? Så här års
Vi har varit på Kanarieöarna i slutet av dec. två gånger , typ 3.5-4 stjärnor på hotellen , en gång helt ouppvärmt i poolen- kanske 18 grade i vattnet , jag försökte verkligen bada med min 6 mån baby , men han bara skrek. Andra gången kanske lite lite värme i poolen som var uppe på taket, då var han kanske 4-5 , då funkade det fint, men jag hoppade....

Även havet är i kallaste laget för mig såhär års , o för personer som inte är bra simmare o vana vid vågor och strömmar kan det vara bra att vara extra försiktig på sina ställen....
 
Senast ändrad:

Klugel

Omega
Vi har varit på Kanarieöarna i slutet av dec. två gånger , typ 3.5-4 stjärnor på hotellen , en gång helt ouppvärmt i poolen- kanske 18 grade i vattnet , jag försökte verkligen bada med min 6 mån baby , men han bara skrek. Andra gången kanske lite lite värme i poolen som var uppe på taket, då var han kanske 4-5 , då funkade det fint, men jag hoppade....

Även havet är i kallaste laget för mig såhär års , o för personer som inte är bra simmare o vana vid vågor och strömmar kan det vara bra att vara extra försiktig på sina ställen....

Vings barnhotell (Sunwing) håller poolen 25grader på både Teneriffa och Grand Canaria.
 
Topp