Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bumpar min egen förfrågan.Ett par schysta chelsea-boots i strlk 41 sökes. Nyskick. Pm:a om du har något.
Dr martens vårskor i Canvas. Stl 43. Märkte att jag köpt fel storlek efter att ha gått i dom en dag eller två. Nyskick.
550kr inkl frakt
FS: Oanvänt 2-pack T-shirts från Levi's.
Storlek: Medium och Slim Fit. Färgerna Vit och Grön. Den understa bilden är snodd från nätet. Nypriset är 350, säljes för 200 kr inkl. frakt.
Nu 1300kr!Red Wing Iron Rangers i mocka! Riktigt snygga och udda då de oftast är av vanligt läder.
Storlek US9, EE, eller EU 42. Lästen är alltså bredare. Stor i storleken så skulle säga att den passar minst 43. Jag har 42 och de är något för stora för mig, passar dock med sula.
Gott skick! Se bilder.
1500kr inkl. frakt med schenker.
Till salu ett par riktigt tunga tvåtons Vass i kalv/mocka på U lästen. Skoblock och skopåsar ingår men ingen låda.
Storlek är 44,5, skicket är använt men mycket gott. Finns gångveck, något märke på hälen (se bild) och allmänt slitage efter användning. Sulorna har mycket liv kvar i sig. Finns i Göteborg.
Pris 2500 + eventuell frakt. Kan ta fler bilder om någon vill se mer på något speciellt.
Helt ny RL slim fit skjorta i storlek Large.
470kr skickad.
Bumpar denna rackaren.Säljer en rejäl silverlänk, 925, inköpt förra sommaren - Göteborg, Avi&Lena.
Vill inte skräpa ner i onödan så fler bilder finns bifogat i annonsen och via följande länk: https://www.dropbox.com/sh/ba0se74mc35woil/AADAUZcQvOTuPJ5wJQAnJx--a?dl=0
Pris: 4500kr
Bredd: 23mm
Tjocklek: 0.5mm
Längd: Ca 20cm (hanen exkluderad)
Vikt: 215-216g
Skick: 10/10
Skickas eller f2f Göteborg.
Säljer en Louis Vuitton scarf då den aldrig kommit till användning. Inköpt för en herrans massa år sedan. Storlek ca 140x20cm. Tänkte mig ett pris på 1300:- men är jag helt fel ute så släng iväg ett bud!
Säljer en 2 dagar gammal Asus Zenbook UX303UB-DQ004T. Jäkla webhallen tar inte tillbaka om förpackningen är bruten(hädanefter skall jag köpa allt via nätet)
En present till mig själv som aldrig ens har blivit startad. Inser att jag behöver en 15" för mina behov(redigering)
Har bara packat upp den, skyddet för displayen är aldrig bortdragen inga kablar etc är uppvindade.
13.3"
Touch skärm med QHD+-upplösning(3200x1800)
Inte core i7-6200U(nyaste skylake)
8GB ram
256gb SSD
Intel GT940M- grafik
1.45kg
https://m.prisjakt.nu/product/3369695
Allt som följde med är med och givetvis kvitto.
Pris i butik nu 11995kr
Jag säljer min för 9700kr(köpte den själv för 9995kr).
Bor i Stockholm!
Såld! Tack KS för annonsmöjlighet!Huawei P8 16gb i kanonskick. Inköpt i höstas så Huaweis 3 års garanti gäller. Riktigt bra och smidig Android lur. SD kort plats. Bra kamera etc etc.
2000:- skickat med spårbar frakt. Eller bytes mot nåt skoj. Kom med förslag..
Se testet nedan..
http://www.swedroid.se/recensioner/telefoner/vi-testar-huawei-p8/
jacka från Herno i strl 52 från förra våren (SS15). Använd 3 månader. Nypris 6595kr
Mitt pris 2500kr.