Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1500kr och den är din.
Vad har du för bröstmått på den, från armhåla till armhåla?!
Ser vass ut.
Bump och prissänkning! 500kr! Mer bilder kan såklart skickas.Säljer nu mitt armband i silver som jag inte använt på länge. 21cm långt och 1cm brett. 750kr.
Vad är det för modellbeteckning på TVn?Varför kan man inte redigera sina inlägg i denna tråden?
Hur som helst, Pioneer tvn finns nu kvar.
Jag slänger med ett Audio Pro 2.1 system också:
3000 för TV, väggfäste och ljudsystemet.
Till Salu ett par american optics, "ursprungsmodellen" för pilotglasögon. 500 kr, betalning via swish. inga repor på glas eller liknande. kommer med originalfodral på bilden.
Påskbump! Skickar med en 100-lapp som påskpresent.Helt oanvänd reseplånbok Hugo Boss. Brunt skinn med ljusa sömmar. Fick den som present, gissar på nypris på 1500-1800 kr.
Din (skickat i en postnordspåse) för 800 kr.
Säljer en Sony Xperia z1compact.
Ca 2år gammal men i riktigt fint skick. Bruksspår på baksida och helt repfri skärm. Har alltid suttit ett skärmskydd på.
Fungerat ypperligt för mig och fortfarande bra batteri.
Låst till 3 men kan låsas upp.
Levereras i orginalkartong med laddare och manualer. Farbriksåterställd och utan minneskort.
Pris: 900kr+valfri frakt.
Eller f2f i Gävle.
Bumpar denna och sänker till 800kr+valfri frakt. Svårt att få mer lur för dom pengarna skulle jag tro.Säljer en Sony Xperia z1compact.
Ca 2år gammal men i riktigt fint skick. Bruksspår på baksida och helt repfri skärm. Har alltid suttit ett skärmskydd på.
Fungerat ypperligt för mig och fortfarande bra batteri.
Låst till 3 men kan låsas upp.
Levereras i orginalkartong med laddare och manualer. Farbriksåterställd och utan minneskort.
Pris: 900kr+valfri frakt.
Eller f2f i Gävle.
Säljer min 2 månader gamla Google Nexus 5X 32GB för återgång till iPhone. Olåst och köpt på elgiganten (Fullset med kvitto och allt annat). Mkt nära nyskick. Lite info nedan och lånad bild:
LG Nexus 5X 32GB är det senaste tillskottet i Nexus-familjen som erbjuder dig utmärkt prestanda i en kompakt och lätt design. Under den 5,2" stora skärmen döljer sig en hexa-core-processor samt 2 GB RAM-minne, vilket ger dig snabba hastigheter och en bra mobilupplevelse. Nexus 5X har dessutom givits en 12,3 MP-kamera (Videoläge: 2160p 30fps) med autofokus, kameran ser till att du kan fånga alla dina ögonblick i hög upplösning. Allt detta och mycket mer får du ta del av med nya Nexus 5X. Få alla uppdateringar först av alla via Google. Fingerprint läsare smart placerad på baksidan av telefonen. Extremt snabb laddning med USB-C (90min till full laddning)
Pris: 2500:- inkl frakt
BumpSlänger ut en långsökt krok..
På fredag 25/3 har jag fyra 2-dagars liftkort som gäller i hela åre. Värde ca 800kr/st. Säljer för 400kr/st eller alla 4 för 1300
FS: Snabba brillor från Christian Dior
"Fullset" med ytterbox, innerbox och putsduk. Mycket fint skick, använda 1 säsong.
Snygg och tidlös modell, listade runt 3k hos Synsam. Glaset är inte fullt så "rött" som bilderna visar, kameran är dålig.
Säljes: 800 kr inkl. frakt eller F2F Lomma/Malmö.
Bump. 1300kr skickat.Red Wing Iron Rangers i mocka! Riktigt snygga och udda då de oftast är av vanligt läder.
Storlek US9, EE, eller EU 42. Lästen är alltså bredare. Stor i storleken så skulle säga att den passar minst 43. Jag har 42 och de är något för stora för mig, passar dock med sula.
Gott skick! Se bilder.
1500kr inkl. frakt med schenker.
Varför kan man inte redigera sina inlägg i denna tråden?
Hur som helst, Pioneer tvn finns nu kvar.
Jag slänger med ett Audio Pro 2.1 system också:
3000 för TV, väggfäste och ljudsystemet.
Såld. Glad påsk!Påskbump! Skickar med en 100-lapp som påskpresent.
Säljer en 2 dagar gammal Asus Zenbook UX303UB-DQ004T. Jäkla webhallen tar inte tillbaka om förpackningen är bruten(hädanefter skall jag köpa allt via nätet)
En present till mig själv som aldrig ens har blivit startad. Inser att jag behöver en 15" för mina behov(redigering)
Har bara packat upp den, skyddet för displayen är aldrig bortdragen inga kablar etc är uppvindade.
13.3"
Touch skärm med QHD+-upplösning(3200x1800)
Inte core i7-6200U(nyaste skylake)
8GB ram
256gb SSD
Intel GT940M- grafik
1.45kg
https://m.prisjakt.nu/product/3369695
Allt som följde med är med och givetvis kvitto.
Pris i butik nu 11995kr
Jag säljer min för 9700kr(köpte den själv för 9995kr).
Bor i Stockholm!
SÅLD!!!!!Bumpar denna och sänker till 800kr+valfri frakt. Svårt att få mer lur för dom pengarna skulle jag tro.
Sålda. Tack för annonsplatsen.Har ett par vita sneakers från Dior i storlek 42 som är använda en gång i ca. 10 minuter. Ganska stor 42 så en 43:a kan nog klämma ner foten. Dom är således som nya. Full-set med låda, skopåsar och extra snören .
1200kr borde dom väl vara värda? Då ingår frakt.
Köpt en, ej intressant längreKöpes:
Apple watch 42mm för att testa lite
Hör av er med vad ni har och vad ni önskar i pris.
//N