Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då jag blivit av med en av mina laster så tänker jag att jag ska sälja av några tändare. Samtliga är guldpläterade och samtliga har gnista när man ska tända. Även samtliga behöver fyllas på med gas. Servicehistorik är okänd. Till alla Dunhill tändare skickar jag med ett extra stift + ett "servicekit" med manual (se sista bild).
1. Dunhill Rollagas. Stift. 500 kr inkl frakt SÅLD!
2. Dunhill Rollagas. Stift. 500 kr inkl frakt SÅLD!
3. Dunhill Rollagas. Stift. 500 kr inkl frakt SÅLD!
4. Ronson Varatronic. El. 250 kr inkl frakt
5. Ronson Varatronic. El. 250 kr inkl frakt
6. Dunhill Rollagas. Stift. Gravyr på locket. Saknar även "täcklocket" i botten. 250 kr inkl frakt
7. St. Dupont. Stift. Liten gravyr på kortsidan av locket. 700 kr inkl frakt
8. St. Dupont. Stift. 800 kr inkl frakt SÅLD!
9. St. Dupont. Stift. 900 kr inkl frakt
Paketpris kan ordnas om du är intresserad av flera. Även fler bilder kan ordnas.
Jag med!KÖPES: ADELE-BILJETTER! Pm:a!
Har insett att jag verkligen inte behöver ett par skidor till så gör ett försök här.
Ett par sprillans nya (fortfarande inplastade) DPS Wailer 112 RP Pure 3 skidor i 190 cm. 100% kolfiber och i särklass något av det bästa du kan åka på. De väger i princip ingenting och är vridstyva som as. De har riktigt bra prestanda i pisten samtidigt som du flyter som en kork i lössnö. Modellen rullar över till nästa år vilket innebär att det är exakt samma skida som kommer finnas i butikerna nästa år.
Nypris i butik är strax över 12 000 kr.
Mitt pris: 10 000 kr.
Länk till produktsida
(bild stulen från nätet, de står på vinden och jag är inte hemma. Kan givetvis fixa bilder på dem om så önskas.)
Dator till salu. Mini itx bygge för spel och media. Byggt av mig själv.
Lägger upp en länk med motsvarande delsr i dagsläget.
https://www.inet.se/kundvagn/visa/9323715/
Skillnaden är att mitt bygge har ivy bridge i7a 3770k med matchande moderkort. Och ett r9 280x inte 380..
Levereras med valfritt windows. Finns i nyköpingstrakten för att provas och hämtas..
Tänkt pris 7000kr.
Har även ett xbox one. Kinect edition. Två dosor + laddställ. 7 fysiska spel och typ lika många på kontot som kan medföljas.
Tänkt pris 3700
Bump till 500kr!
Bump - dessa parfymer finns kvar.Erbjuder några parfymer som inte kommer till användning (då jag har andra favoriter i samlingen) till dig som behöver något nytt till sommaren.
Flaskor med en asterisk efter sig kommer i tillhörande kartong/förpackning. Alla priser är inklusive frakt, skickar med PostNords blåa vadderade påsar.
För funderingar, bilder eller annat, skicka mig ett PM.
Armani - Acqua di Giò Essenza (EdP) 38/40ml 300:-
Chanel - Platinum Égoïste 98/100ml 500:- *
Costume National - 21 98/100ml 350:- *
Costume National - Costume National Homme 99/100ml 350:- *
Dsquared² - Potion (EdP) 49/50ml 250:-
Hermès - Un Jardin Sur Le Nil 80/100ml 500:- *
Lacoste - Essential 73/75ml 200:-
L'Occitane - Eau de L'Occitan 99/100ml 200:- *
L'Occitane - Eau de Vétyver 99/100ml 200:- *
Bumpar denna annons då detta set finns kvar. Pris i butik för båda pennorna 8.850 kr.
Nu endast 4.000 kr inkl REK-frakt. SÅLDA!
Montblanc Meisterstück Le Grand. Oanvänt skick. Köpt hos Jarl Sandin. Deras refnr 11160. Montblanc's refnr 167.
Blyertspenna. 0,9mm. Pennan är i svart resin med förgyllda detaljer.
Montblanc Meisterstück Le Grand. Oanvänt skick. Köpt hos Jarl Sandin. Deras refnr 11402. Montblanc's refnr 162.
Rollerballpenna. Pennan är i svart resin med förgyllda detaljer.
Bra annons! Är det fullset? Inga dings?
Absolut! Ett långskott men kul om någon slår till! Vad blir det istället?
Japp, fullset! OT är ju öppet för det mesta....
Klart det finns dings, är ju en praktisk och toolig båt!
/N
Är du intresserad?Absolut! Ett långskott men kul om någon slår till! Vad blir det istället?
Snart kränger väl någon en villa också!
Har du några bilder typ hur de ska se ut?Önskar köpa en mer "dressad" ryggsäck i stil med Sansqvist, Herschel, Royal Republic, mm. Kan man få en fin för max 600pix tro?
BumpHar ett par Diemme marostica low i färgen scuba blue till salu, har för många par skor som inte kommer till användning. Helt oanvända i box med dust-bag m.m. som medföljde vid köp. Storlek EU41/UK7.
Helt oanvända, endast provade hemma och satt riktigt bra. Men har för många par skor helt enkelt. Säljs inte längre utan motsvarande kostar 2,8k, fulare blå färg dock. Släpper mina för 2k, är inte omöjlig. PMa..
Absolut! Ett långskott men kul om någon slår till! Vad blir det istället?
Snart kränger väl någon en villa också!
Prisbumpar till 800!Säljer en vintage Mulberry agenda, mycket bra skick och har patinerats fint! 1000kr skickat eller rimligt bud. Något billigare vid ftf i Sthlm med tillhörande kaffe och klockkläm
Beror på var villan ligger!Är du intresserad?
Om du vill köra på ett riktigt budgetalternativ så finns det en sådan här på lager 157, rätt lik det du verkar vara ute efter:(Bilder på väskor)