• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Säljes

iPhone 6s silver 128gb ca 5 mån gammal i mycket fint skick. Alltid haft glasskydd på display och skal/fodral på.

Följer med:
-laddare
-kvitto
-div plånboksfodral (se bild)

Priside:6700:- EJ BYTEN

Ej retur.

/Jonas
Sänker till 5500sek

Två jackor.
Klassisk Burberry i något patinerat, men ändå gott skick. Storleken skulle jag säga är mellan M och L, svårt att säga. Något för stor för mig som är 177cm och 77kg. Som sagt, lite patina finns på framsidan, men funkar ruskigt väl till blöta nätter. Pris 1300kr inkl. frakt med Schenker.

Den andra är en mörkgrön, Barbourinspirerad gammal H&M-jacka i mycket gott skick. OBS, inte att förväxla med den låga kvaliteten som H&M-kläder har idag, denna är av väldigt god kvalité och kan mäta sig med min andra Beaufort. Jackan är av vaxat tyg och håller mycket god kvalité som sagt. Medföljer även en tillhörande huva.
Storleken är mellan M och L skulle jag säga. Ungefär som min Beaufort som är C40/102cm. Pris 800kr inkl. frakt med Schenker.

Duger inte priserna får ni väl ge något rimligt bud.
IMG_20160407_164055.jpg

IMG_20160407_164134.jpg
IMG_20160407_164720-1.jpg
IMG_20160407_164745-1.jpg
H&M-Barbourn finns kvar, 500kr för den skickat och klart.

Gant indigoskjorta. Fint skick. Strl Medium. 260 kr skickad.
_DSC0435.jpg

Gant Yale. Fint skick. Poplintyg. Strl S. 260 kr skickad.
_DSC0434.jpg

LG G3. Funkar fint, dock lätt spricka och lätta färgskiftningar till vänster på displayen. Har dock levt med det utan problem och inget som stört mig. Sprickan syns bara i vissa vinklar och påverkar inte displayen i övrigt. Annars en telefon i brusksskick. Alltså inte som ny men fullt fungerande. Som bonus så skickar jag med en trådlös laddstation (beroendeframkallande teknik) och ett sk circle case. Hela paketet är ditt för 1000kr. Kan skickas mot fraktkostnad.
IMG_20160410_192308.jpg
IMG_20160410_192329.jpg

MC-Jeans / kevlarjeans.
Svarta oanvända Lindstrands Wrap inkl. CE-godkända skydd. Storlek XL, short leg ( 8cm kortare ben).
Jag har vanligtvis W34 L32 i jeansstorlek.
Nypris jeans ca 1700:- , skydd ca 400:-.
Allting säljes för 1000:-
Finns i Stockholm men kan självklart skickas.

DSC_0518.JPG

Har ett par Diemme marostica low i färgen scuba blue till salu, har för många par skor som inte kommer till användning. Helt oanvända i box med dust-bag m.m. som medföljde vid köp. Storlek EU41/UK7.
Helt oanvända, endast provade hemma och satt riktigt bra. Men har för många par skor helt enkelt. Säljs inte längre utan motsvarande kostar 2,8k, fulare blå färg dock. Släpper mina för 2k, är inte omöjlig. PMa..
25-08-2015_diemme_marosticalow_darkbluescuba_1_bm.jpg

iPhone 4s. Fullset i fint skick. Telefonen är brukad av min mor och enligt uppgift från henne funkar inte wi-fi (vem vet, hon kanske bara har stängt av det?). Jag orkar inte ta reda på vad felet är, så det är något köparen bör ha med i kalkylen.

Pris: 1000:-, rimliga bud beaktas. Telefonen finns i Örebro men kan skickas.

Vad är den värd? Kom med bud :)

Provar ett långskott, Har en Nikon D3100 systemkamera med objektiv, väska och extern blixt som jag önskar byta mot en kompakt systemkamera i stil med Panasonic DMC-GMT, Samsung NX3000 eller Nikon 1 J5. Min kamera har några år på nacken men är i jätte fint skick och väldigt lite använd :)

Då jag blivit av med en av mina laster så tänker jag att jag ska sälja av några tändare. Samtliga är guldpläterade och samtliga har gnista när man ska tända. Även samtliga behöver fyllas på med gas. Servicehistorik är okänd. Till alla Dunhill tändare skickar jag med ett extra stift + ett "servicekit" med manual (se sista bild).

IMG_9131.JPG

IMG_9133.JPG

IMG_9134.JPG

IMG_9135.JPG

IMG_9136.JPG

1. Dunhill Rollagas. Stift. 500 kr inkl frakt
2. Dunhill Rollagas. Stift. 500 kr inkl frakt
3. Dunhill Rollagas. Stift. 500 kr inkl frakt
4. Ronson Varatronic. El. 250 kr inkl frakt
5. Ronson Varatronic. El. 250 kr inkl frakt
6. Dunhill Rollagas. Stift. Gravyr på locket. Saknar även "täcklocket" i botten. 250 kr inkl frakt
7. St. Dupont. Stift. Liten gravyr på kortsidan av locket. 700 kr inkl frakt
8. St. Dupont. Stift. 800 kr inkl frakt
9. St. Dupont. Stift. 900 kr inkl frakt

Paketpris kan ordnas om du är intresserad av flera. Även fler bilder kan ordnas.

Då jag blivit av med en av mina laster så tänker jag att jag ska sälja av några tändare. Samtliga är guldpläterade och samtliga har gnista när man ska tända. Även samtliga behöver fyllas på med gas. Servicehistorik är okänd. Till alla Dunhill tändare skickar jag med ett extra stift + ett "servicekit" med manual (se sista bild).

1. Dunhill Rollagas. Stift. 500 kr inkl frakt SÅLD!
2. Dunhill Rollagas. Stift. 500 kr inkl frakt
3. Dunhill Rollagas. Stift. 500 kr inkl frakt
4. Ronson Varatronic. El. 250 kr inkl frakt
5. Ronson Varatronic. El. 250 kr inkl frakt
6. Dunhill Rollagas. Stift. Gravyr på locket. Saknar även "täcklocket" i botten. 250 kr inkl frakt
7. St. Dupont. Stift. Liten gravyr på kortsidan av locket. 700 kr inkl frakt
8. St. Dupont. Stift. 800 kr inkl frakt SÅLD!
9. St. Dupont. Stift. 900 kr inkl frakt

Paketpris kan ordnas om du är intresserad av flera. Även fler bilder kan ordnas.

Sänker dessa till 2500!

Edit: Byter såklart gärna också till nåt annat svart i aningen mindre storlek

Ett par svarta C&J Hallam till salu. Skorna är i storlek 9E, men en extra sula är ilagd (original C&J, gjort hos Larssons i Gbg) vilket gör dem ca 1/2 storlek mindre. Skorna är köpta nya av mig och endast testkörda, max fem gånger, innan jag accepterat att de aldrig kommer passa. Skall försöka hålla mig till det jag vet funkar från och med nu...

Tänker mig 3000 spänn för dem. Bara att PM:a för frågor eller fler bilder.

photo1-2.jpg

photo2.jpg

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp