Bottega
Basic
Köpes: cykel
I Stockholm
Storlek? Herr eller dam?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I Stockholm
Saddler Heiberg Black
Helt ny och oanvänd med axelrem, tags, putsduk och dustbag. Säljes pga. felköp. Kostar 1399 kr i butik.
http://shop.saddler.com/sv/product/730/vaska-heiberg-black
Säljes för 575 SEK skickat!
Betalning via Swish.
I Stockholm
Storlek? Herr eller dam?
@ZQT Jag har en grym Kona Paddy Wagon som är lite moddad med pedaler, FSA styrstam och FSA (om jag inte minns fel) styre. Kanske kan sälja den till rätt dude.
Funderar på att sälja den här cykeln / "intressekoll" :
2015 Canyon Ultimate CF SL Medium med en fullständig Shimano 5800 105-grupp. Cykeln säljs med de helsvarta originalhjulen, Mavic Aksium One och fabrikssadeln, en svart/vit Fizik. Dator och pedaler medföljer inte. Cykeln är omhändertagen och har inte sett många pass - jag har flera andra cyklar.
Cykeln finns i centrala Stockholm. Skicka PM med frågor och om ni vill se fler bilder. Prisidé 12000 kr.
Säljer lite olika appleprylar som inte används då alla numera arbetar med PC... Samtliga finns för upphämtning på kungsholmen eller kan skickas (?) mot förskottsbetalning och fraktkostnad. Vill någon dessutom ha allt så kan vi säkert lösa en smidigare deal med leverans inom Stockholm.
En 1,5 år gammal (mid 2014) macbook pro retina 15'' säljes . Datorn har tidigare fungerat som arbetsdator men är numera degraderad till hyllvärmare. Datorn är i perfekt skick och självklart ingår laddare. Dock så är den inte fullset i att kartongen inte finns kvar.
Specs:
256GB Flashminne
16GB Ramminne
2,2Ghz Intel Core I7 processor.
Pris: 11000kr, vid snabb affär kan jag även slänga med trackpaden/mus/tangentbord (se nedan).
- Inbyggd mikrofon och 2.1 högtalare
Pris: 5000kr
Tror det var allt för denna gången..
Köpte 3 av 4 av dessa plagg för några veckor sedan, har egentligen större storlek men då jag gått ner ganska mkt i vikt på senaste tiden så tog jag en chansning som tyvärr inte gick hem, säljer däför dessa igen plus en från min egen garderob
Returvillkor tas på PM!
Tiger of Sweden t-shirt storlek S säger dom, jag säger mer M. 200kr
Filippa K, Storlek M 150kr
Tröja från Morris i storlek S, 350kr
T-Shirt från Morris, 150kr
Bumpelibump!Blk dnm leatherjacket 31 strl L. Bra skick. 3000kr + frakt. (Finns i Luleå).
Bumpar detta och sänker Macbooken till 10' blankt samt skärmen till 4300.
Kom igen nu, det är nästan skänkpriser på detta nu - tvinga inte ut mig på blocket för faan.
15" är perfekt! Kan inte fatta att jag har haft min Macbook air så längeDet där är faktiskt riktigt billigt. Är sugen på att uppgradera från min mba 11" till mbp men frågan är om 15 är lite för stort... Funderar
15" är perfekt! Kan inte fatta att jag har haft min Macbook air så länge
Modellen innan, den är från ca januari 2015. Men för det priset så behöver du inte force touchDet där är faktiskt riktigt billigt. Är sugen på att uppgradera från min mba 11" till mbp men frågan är om 15 är lite för stort... Funderar
Är Macbooken den senaste modellen som släpptes i maj 2015 med force touch och lite snabbare disk, eller är det modellen innan den?
Ett STORT cigarrpaket som jag tänkte sälja. Innehåller allt på bilderna bl.a. humidor i två våningar för 100 cigarrer med Boveda's underhållsfria system (läs mer på www.bovedainc.com), div. cigarrer Zino, Davidoff, Cohiba, The Griffins m.fl. m.fl....minst 70st, cigarrsnoppare, tändare, cigarretuier i skinn.
Jag tänker mig 5000:- inkl. postpaket inom Sverige. Är priset helt galet så tveka inte att ge ditt.....
Två stycken nya VR Boxar med en bluetooth kontroll till var säljes då jag valt en annan variant. 220;-/st skickat allt 400;- för båda. Passar smartphones med 4.7 - 6.0 inch skärm.
Crecent världsmästarcykel från 70-talet. Fint skick. Nya däck, nytt styre och sadel (Brooks). Skärmar och pakethållare finnes och följer med vid affär. 1950 SEK vill jag ha.
Finns på Österlen utanför Tomelilla men kan skickas om du står för frakten.
http://m.blocket.se/simrishamn/Varldsmastarcykel_67911193.htm?ca=23_13&w=0
Köp nya. Finns på nätet för 800, hälften av butikspris.Söker
Rayban solglasögon wafarer eller liknande rayban modell EJ pilot
PM bild och pris
Ett STORT cigarrpaket som jag tänkte sälja. Innehåller allt på bilderna bl.a. humidor i två våningar för 100 cigarrer med Boveda's underhållsfria system (läs mer på www.bovedainc.com), div. cigarrer Zino, Davidoff, Cohiba, The Griffins m.fl. m.fl....minst 70st, cigarrsnoppare, tändare, cigarretuier i skinn.
Jag tänker mig 5000:- inkl. postpaket inom Sverige. Är priset helt galet så tveka inte att ge ditt.....