• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Longshot!

Någon som har en longboard till salu? Helst loaded dervish men är öppen för förslag!

Saddler Heiberg Black

Helt ny och oanvänd med axelrem, tags, putsduk och dustbag. Säljes pga. felköp. Kostar 1399 kr i butik.

http://shop.saddler.com/sv/product/730/vaska-heiberg-black

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Säljes för 575 SEK skickat!

Betalning via Swish.

SÅLD.

Sommarbump..

Funderar på att sälja den här cykeln / "intressekoll" :
2015 Canyon Ultimate CF SL Medium med en fullständig Shimano 5800 105-grupp. Cykeln säljs med de helsvarta originalhjulen, Mavic Aksium One och fabrikssadeln, en svart/vit Fizik. Dator och pedaler medföljer inte. Cykeln är omhändertagen och har inte sett många pass - jag har flera andra cyklar.
Cykeln finns i centrala Stockholm. Skicka PM med frågor och om ni vill se fler bilder. Prisidé 12000 kr.

Säljer lite olika appleprylar som inte används då alla numera arbetar med PC... Samtliga finns för upphämtning på kungsholmen eller kan skickas (?) mot förskottsbetalning och fraktkostnad. Vill någon dessutom ha allt så kan vi säkert lösa en smidigare deal med leverans inom Stockholm.

En 1,5 år gammal (mid 2014) macbook pro retina 15'' säljes . Datorn har tidigare fungerat som arbetsdator men är numera degraderad till hyllvärmare. Datorn är i perfekt skick och självklart ingår laddare. Dock så är den inte fullset i att kartongen inte finns kvar.

Specs:
256GB Flashminne
16GB Ramminne
2,2Ghz Intel Core I7 processor.
IMG_7584.jpg

Pris: 11000kr, vid snabb affär kan jag även slänga med trackpaden/mus/tangentbord (se nedan).

• Inbyggd mikrofon och 2.1 högtalare

IMG_7590.jpg

Pris: 5000kr

Apple Magic Trackpad

Samma ålder som allt annat. Fungerar såklart felfritt och kommer med samtliga sladdar och men utan låda. Även denna i så nära perfekt skick det går.
IMG_7598.jpg

Pris: 400kr

Apple Magic Mouse

Alla tillbehör utan låda och i riktigt bra skick.
IMG_7597.jpg

Pris: 400kr

Pris: 500 kr

Apple tangentbord, USB

Nära nog perfekt skick, samma ålder som allt annat. Svenskt tangentbord (såklart).
IMG_7596.jpg

Pris: 300kr

Tror det var allt för denna gången..

Bumpar detta och sänker Macbooken till 10' blankt samt skärmen till 4300.

Kom igen nu, det är nästan skänkpriser på detta nu - tvinga inte ut mig på blocket för faan.

Köpte 3 av 4 av dessa plagg för några veckor sedan, har egentligen större storlek men då jag gått ner ganska mkt i vikt på senaste tiden så tog jag en chansning som tyvärr inte gick hem, säljer däför dessa igen plus en från min egen garderob :)
Returvillkor tas på PM!

Tiger of Sweden t-shirt storlek S säger dom, jag säger mer M. 200kr
Foto 2016-05-31 18 39 06.jpg

Filippa K, Storlek M 150kr
Foto 2016-05-31 18 40 06.jpg

Tröja från Morris i storlek S, 350kr
Foto 2016-05-31 18 38 41.jpg

T-Shirt från Morris, 150kr
Foto 2016-05-31 18 38 06.jpg

Bump! Drar bort 50:- på varje plagg!

Nån som har en vettig golfklocka att sälja ?
Även en vettig läsplatta till minstingen som är 3, för en billig peng.
PM om priset i så fall!

Bumpar detta och sänker Macbooken till 10' blankt samt skärmen till 4300.

Kom igen nu, det är nästan skänkpriser på detta nu - tvinga inte ut mig på blocket för faan.

Det där är faktiskt riktigt billigt. Är sugen på att uppgradera från min mba 11" till mbp men frågan är om 15 är lite för stort... Funderar :)

Är Macbooken den senaste modellen som släpptes i maj 2015 med force touch och lite snabbare disk, eller är det modellen innan den?

Senast ändrad:
15" är perfekt! Kan inte fatta att jag har haft min Macbook air så länge :)

Givetvis är skärmen på MBA minimal :D 15" är helt klart trevligare när man ska jobba, och Retina därtill. Men det är grymt smidigt med liten dator när man är på resande fot, hemma har jag en 27" skärm jag kopplar in den i för det mesta.

Det där är faktiskt riktigt billigt. Är sugen på att uppgradera från min mba 11" till mbp men frågan är om 15 är lite för stort... Funderar :)

Är Macbooken den senaste modellen som släpptes i maj 2015 med force touch och lite snabbare disk, eller är det modellen innan den?
Modellen innan, den är från ca januari 2015. Men för det priset så behöver du inte force touch ;)

• Like
Reactions: LS
Garderobsrensning del 1 - Sweaters
Prada Hoodie XL
Använd men bra skick
300kr + frakt
i0iQIqq.jpg

Ralph Lauren cable silk M
Använd 1 gång
700kr + frakt
6uiWxg3.jpg

Champion crew L
Använd men bra skick
200kr + frakt
WLwZ1ZN.jpg

Sunspel crewneck L
Använt fåtal gånger bra skick
500kr + frakt
g51xVlP.jpg

J.lindeberg crew L
Använd men bra skick
150kr + frakt

UfWvyBm.jpg

Supreme x SI XL
Limiterad samarbete mellan Supreme och Stone Island
1400kr + frakt
2Y7sUhk.jpg

Fler bilder kan ordnar och kan frakta tillsammans.

Ett STORT cigarrpaket som jag tänkte sälja. Innehåller allt på bilderna bl.a. humidor i två våningar för 100 cigarrer med Boveda's underhållsfria system (läs mer på www.bovedainc.com), div. cigarrer Zino, Davidoff, Cohiba, The Griffins m.fl. m.fl....minst 70st, cigarrsnoppare, tändare, cigarretuier i skinn.
Jag tänker mig 5000:- inkl. postpaket inom Sverige. Är priset helt galet så tveka inte att ge ditt.....
IMG_5312 (redigerad).JPG

IMG_5317 (redigerad).JPG

IMG_5318 (redigerad).JPG

IMG_5410.JPG

IMG_5411.JPG

IMG_5412.JPG

IMG_5413.JPG

IMG_5415.JPG

Ett STORT cigarrpaket som jag tänkte sälja. Innehåller allt på bilderna bl.a. humidor i två våningar för 100 cigarrer med Boveda's underhållsfria system (läs mer på www.bovedainc.com), div. cigarrer Zino, Davidoff, Cohiba, The Griffins m.fl. m.fl....minst 70st, cigarrsnoppare, tändare, cigarretuier i skinn.
Jag tänker mig 5000:- inkl. postpaket inom Sverige. Är priset helt galet så tveka inte att ge ditt.....
IMG_5312 (redigerad).JPG

IMG_5317 (redigerad).JPG

IMG_5318 (redigerad).JPG

IMG_5410.JPG

IMG_5411.JPG

IMG_5412.JPG

IMG_5413.JPG

IMG_5415.JPG

Ogilla! Vad kan du möjligen ha för ursäkt att sluta röka? Hmff...Hade jag haft mer cash hade jag köpt det av dig däremot. Röker mer cigarr än nånsin :)

Säljer ett par väldigt sparsamt använda bruna Rayban 4147. Kommer med rayban-fodral, tyvärr slarvat bort duken. 700 kr skickat. Har även ett par svarta i samma modell, dock utan rayban-fodral, 550 kr skickat.
IMG_5163.JPG

Skinnjacka från Jofama x King, strl 48. 1700 kr skickat. Väldigt sparsamt använd (nypris 5000).
IMG_4846.JPG

Skulle nog kunna tänka mig ett par Oliver Peoplea Gregory Peck

Edit: variant med transparentfärgade bågar som sökes

Senast ändrad:
IMG_5312 (redigerad).JPG

IMG_5317 (redigerad).JPG

IMG_5318 (redigerad).JPG

IMG_5410.JPG

IMG_5411.JPG

IMG_5412.JPG

IMG_5413.JPG

IMG_5415.JPG

Sänker priset till 4K (eller bud)

Säljer en Oscar Jacobson Edmund Club blazer i nyskick. Vid snabb affär skickar jag även med ett resefodral från OJ. Pris: 2500

Edit: Storlek 48 :D
image.jpeg

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp