• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Stråkarn

Omega
2-Faktor
Sjukt OT! 1st Chrysler Crossfire Manuell 2004, 217HK(alltså inte SRT-6 varianten) Allt original, mätarställning 10.460~.
för mer info kika in wikisidan: https://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_Crossfire
PMa vid intresse. Bilen finnes i Nacka/Värmdö (Stockholm)

Pris: säg 70k (går absolut att diskuteras). Äldre Rolex sub och DJ tas gärna som delbetalning ;)

IMG_6087.JPG
Går ner till 60k (KS-pris) om någon skulle vara intresserad :)
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Ett STORT cigarrpaket som jag tänkte sälja. Innehåller allt på bilderna bl.a. humidor i två våningar för 100 cigarrer med Boveda's underhållsfria system (läs mer på www.bovedainc.com), div. cigarrer Zino, Davidoff, Cohiba, The Griffins m.fl. m.fl....minst 70st, cigarrsnoppare, tändare, cigarretuier i skinn.
Jag tänker mig 5000:- inkl. postpaket inom Sverige. Är priset helt galet så tveka inte att ge ditt.....
IMG_5312 (redigerad).JPG


IMG_5317 (redigerad).JPG


IMG_5318 (redigerad).JPG


IMG_5410.JPG


IMG_5411.JPG


IMG_5412.JPG


IMG_5413.JPG


IMG_5415.JPG

Låter 3,5K bättre?
 

Niclas

Omega
Behöver röja i garderoben och har hittat ett gäng skjortor som är på tok för stora för mig. Har hängt i nå´t år och hoppas någon har bättre nytta av dem.
Storleken är typ regular fit, två stycken Sand i XXL och en Cottonfield XL samt en XXL.
Vad sägs om att swisha 800:- ink postens gröna ?
Retur? Passar dem inte så skicka tillbax dem samma dag.



sandxxl1.JPG
sandxxl2.JPG
cottonfxxl.JPG
cottonfxl.JPG
 

NDJD

Cartier
2-Faktor
Prisbump: 600 kr!
Ligger kvar tills på Söndag kväll. Sen behåller jag dom!


Säljes:

1 par Loake 1880 Buckingham i Stl 40,5 ( UK 6,5)
Endast använda vid tre tillfällen, och är i väldigt gott skick.
Helt ny gummisula ( under ) som endast testats inomhus.

Medföljer gör skor + skopåsar + extrasnöre ( original)
Har ej kvar skokartong.

Pris: 1000 kr. ( Nypris 2999:- )
Retur: Nej
Finns: I Stockholm men kan skickas på köparens bekostnad.

20160713_141118.jpg


20160713_140510.jpg


20160713_141156.jpg


20160713_140959.jpg
 

Rearden

Cartier
Säljer lite olika appleprylar som inte används då alla numera arbetar med PC... Samtliga finns för upphämtning på kungsholmen eller kan skickas (?) mot förskottsbetalning och fraktkostnad. Vill någon dessutom ha allt så kan vi säkert lösa en smidigare deal med leverans inom Stockholm.

En 1,5 år gammal (mid 2014) macbook pro retina 15'' säljes . Datorn har tidigare fungerat som arbetsdator men är numera degraderad till hyllvärmare. Datorn är i perfekt skick och självklart ingår laddare. Dock så är den inte fullset i att kartongen inte finns kvar.

Specs:
256GB Flashminne
16GB Ramminne
2,2Ghz Intel Core I7 processor.
IMG_7584.jpg


Pris: 11000kr, vid snabb affär kan jag även slänga med trackpaden/mus/tangentbord (se nedan).

________________________________________________________________
Apple Thunderbolt Display 27''
Även denna i utmärkt skick men utan kartong, ber om ursäkt för det dammiga golvet.. Även denna mitten av 2014. Här ingår även en adapter så den funkar både med gamla och nya appledatorer.
  • 2560x1440 - upplösning
  • Inbyggd mikrofon och 2.1 högtalare

IMG_7590.jpg

Pris: 5000kr

________________________________________________________________

Apple Magic Trackpad

Samma ålder som allt annat. Fungerar såklart felfritt och kommer med samtliga sladdar och men utan låda. Även denna i så nära perfekt skick det går.
IMG_7598.jpg

Pris: 400kr
________________________________________________________________

Apple Magic Mouse

Alla tillbehör utan låda och i riktigt bra skick.
IMG_7597.jpg


Pris: 400kr
________________________________________________________________
Rain Design mStand 360
Ställ till din macbook, denna har dock en liten skada "uppepå" från när en dator hade en nära döden upplevelse. Inget som syns på bild men går att se i verkligheten.
IMG_7599.jpg


Pris: 500 kr

________________________________________________________________

Apple tangentbord, USB

Nära nog perfekt skick, samma ålder som allt annat. Svenskt tangentbord (såklart).
IMG_7596.jpg

Pris: 300kr

Tror det var allt för denna gången..
Macbooken och thunderbltskärmen sålda, tack för smidiga affärer!

Resten finns kvar, ge mig lite schyssta bud så löser vi nått.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
V70 eller liknande bil i bra skick, besiktigad osv. Skall ha den över sommaren bara.

Budget, upp till ca 60'
I närheten av Stockholm då jag gärna vill testa och kika på bilen innan köp
 

bearyouden

Omega
2-Faktor

MacAttack

Omega
Har en stationär dator samt två skärmar till salu
Delar
Processor: Intel i7 2600, 3,4ghz
Processorkylare: Hyper Evo 212
RAM: 16gb
Grafikkort: ASUS GTX770 DirectCU II 2GB
Hårddisk 1: 128gb OCZ agility SSD
Hårddisk 2: 1TB HDD
Chassi: Fractal Design Define R5

Skärmar
Två st Acer 60Hz 23' skärmar

Datorn kommer med en installerad windows 7 licens.
Pris: 8300 kr
IMG_0400.JPG
Sänker priset till 7000 kr!
 

Lolle

Panerai
Nej. Det är utanför min comfort zone. Jag siktar på en deal här. Men uppenbarligen är den här tråden ODUGLIG! Hade jag frågat efter begagnade kalsipper så hade inboxen varit full! :D
Jag tror vi är fler som använder kalsipper än kanoter om jag ska vara ärlig så det påståendet lär kunna stämma.

För att vara ontopic i tråden så har jag begagnade Björn Borg boxers till salu om du är intresserad @Denke
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp