Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller helt med, men tycker du att det lagts upp massa skräp?
Fast nu ska vi inte skapa problem som inte finns. Ingen postar idag skräp och inga romer har registrerat sig för att tigga pengar... Don't fix it if it ain't broken.
Fast nu ska vi inte skapa problem som inte finns. Ingen postar idag skräp och inga romer har registrerat sig för att tigga pengar... Don't fix it if it ain't broken.
Gillar konceptet, med är det legit?
Trams, musikalitet. En samlingstråd under lifestyle är fine i min bok. Letar man upp tråden, klickar sig in och sen stör sig har man lite för lite att göra tycker jag nog.NEJ!!! Detta är inte legit och måste stoppas omedelbart! Snälla kan någon stoppa detta före någon blir skadad!!!![]()
Trams, musikalitet. En samlingstråd under lifestyle är fine i min bok. Letar man upp tråden, klickar sig in och sen stör sig har man lite för lite att göra tycker jag nog.
Förstod inte riktigt om du var ironisk eller ejMer allmänt riktat så ta inte åt dig om så var fallet. Är den här tråden inte legit får väl forumledningen hänga på låset och förklara läget, jag kommer inte börja grina iallafall.
Men mer annonser mindre kladd!![]()
Large säger du, vad tror du om 175 i längd, för stor?http://www.lyst.com/clothing/burberry-showerproof-car-coat-bulrush/
Har denna finna jacka i storleken Large aldrig använd med prislappen kvar köpt på NK Stockholm för ca 6 tkr, perfekt tjocklek för vårväder.
Säljer den helst F2F i centrala sthlm men kan givetvis skicka den på köparens bekostnad. Priset jag begär är 2 tkr.
Ej retur F2F annars enligt överenskommelse. Se gärna min goodguy tråd
Med vänlig hälsning Calle
Storlek skulle vara intressanthttp://www.lyst.com/clothing/burberry-showerproof-car-coat-bulrush/
Har denna finna jacka i storleken Large aldrig använd med prislappen kvar köpt på NK Stockholm för ca 6 tkr, perfekt tjocklek för vårväder.
Säljer den helst F2F i centrala sthlm men kan givetvis skicka den på köparens bekostnad. Priset jag begär är 2 tkr.
Ej retur F2F annars enligt överenskommelse. Se gärna min goodguy tråd
Med vänlig hälsning Calle
Hmmm står inte det i inledande mening..Storlek skulle vara intressant
Har inte mitt näste i Stockholm men hör av mig när jag är i trakterna så jag isåfall kan prova den innan ev. köp!Storleken är Large och jag som äger den är 180 cm och den passar mig bra skulle säga att den passar de flesta *- 10.
![]()
Köpes: laddare till macbook pro.
60W. Denna kontakt.
![]()
Storleken är Large och jag som äger den är 180 cm och den passar mig bra skulle säga att den passar de flesta *- 10.
![]()
Dyr.Har en helt ny iPhone 6 plus 16gb space grey olåst till salu om någon är intresserad? Pris: 6500kr
Min förra blev fuktskadad, köpte ut denna på hemförsäkringen. Kartongen är således öppnad men telefonen är helt ny och aldrig använd med plasten kvar. Laddaren och hörlurarna är också helt nya och oanvända.
Skicka PM vid intresse![]()
Dyr.
Får ju en ny för 6k på siba?!