SSL
Guld
Både RM Williams och Tiger är sålda med snabba bud.
Hoj
Grattis till den som norpade Tigern. Såg trevlig ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Både RM Williams och Tiger är sålda med snabba bud.
Hoj
Den är allt trevlig!Grattis till den som norpade Tigern. Såg trevlig ut.
Dyr.
Får ju en ny för 6k på siba?!
Lol, snacka om dålig tajming av OskarK.
Pris?!Den är allt trevlig!
Boomerang-jackan är även borta. Jag har fler jackor från Tiger om någon är intresserad.
Kass bild och av någon händelse var typ enda bilden jag hittade och jag har den uppsättningen som bilden visar. Röda/burgundy är använd en gång tror jag.
Det ska allt fungera med längden! Jag är runt 180 och pendlar mellan 80-85 kilo.Pris?!
Och storlek, är 183, skulle den passa?
Det ska allt fungera med längden! Jag är runt 180 och pendlar mellan 80-85 kilo.
500:- styck var tanken. Nypriset var 3699 nok. Ja jävlar, tur att lönen var högre då.
Vad är det med alla dessa piratskor ?
Och för korta byxor....
Lite som Miami vice på 80 talet..strumplöst och korta byxor, högvatten på ingångOch för korta byxor....
Morsan gillar sånt, kanske köpa till henneVad är det med alla dessa piratskor ?
Enda godkända piratskor är Barker Black (kolla brogue-mönstret på tån!)Vad är det med alla dessa piratskor ?
Taget om du skickar?BASSBUDS
Grymma inearlurar med kontroll till telefonen på sladden.
650kr nypris
Tänkte mig 300kr + frakt.
Se hemsida för mer info
http://bassbuds.net/sweden/home
OBS de är nya oöppnad förpackning.
+frakt. Sry, my bad. Färg?Taget om du skickar?
Lite som Miami vice på 80 talet..strumplöst och korta byxor, högvatten på ingång
Morsan gillar sånt, kanske köpa till henne
De grå heter platinum och de andra rhythm. Kolla hemsidan så syns färgerna bäst.+frakt. Sry, my bad. Färg?
Någon som är sugen på Loake 1880 Chester i UK 8,5?
http://www.careofcarl.com/sv/artiklar/loake-1880-chester-dainite-brogue-tan-burnished-calf.html (dessa fast med lädersula, inte dainite alltså)
Använda men med slitsula från första början som fortfarande har massa liv kvar. Börjar få lite fin patina på medaljonen.
Snygga! Vad hade du tänkt dig för prislapp?
Har en Pour-kavaj i storlek 52 i nyskick som inte används.
Jag har inte ens sprättat upp fickorna, såpass oanvänd är den.
Färgen är mörkblå och den är lite tjockare i tyget. Är lite lagom slimmad på mig som är 188 och väger 85 kg.
Nypris va 3000 i vintras. Jag tänker mig 600 kr skickat och klart
Lite som Miami vice på 80 talet..strumplöst och korta byxor, högvatten på ingång
^ Finns fortfarande kvar. Är öppen för byten emot andra vårjackor, klockor eller whatever om det är så.Intresse för en Woolrich Travel jacket? Jäkligt bra skick och inköpt på Best of brands förra året, bara använt den några gånger då jag köpte en annan jacka i samma veva som jag trodde var grå men visade sig vara blå när den landade på lådan.
mobil ficka och en vanlig på insidan av jackan. Knappar på sidan för att kunna slimma ned den osv.
- "Classic navy" färg
Stl US Large / EU XL
Pit to pit: 58cm
Neck to hem: 83cm
Arm: 52cm
http://www.woolrichstore.se/sv/articles/2.151.1751/wool-travel-jkt
Skicka ett PM. Jag och jackan finns i Stockholm men åker sporadiskt till Uppsala med.