• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Maxim

Cartier
9132125452.jpg


U2 iNNOCENSE + eXPERIENCE Tour i Ericsson Globe
Onsdag 16 september 2015 kl 19.30

Sektion B9
Rad 19
Plats 28 och 29

Säljes till inköpspris då vi valt att enbart gå på konserten den 17:e.

Innan biljettsläppet var tanken tydligen att ha två olika inriktningar på konserterna, men så blev inte fallet. Därav har vi ingen anledning att gå på båda.

Biljetterna är riktiga biljetter, skickas med REK, alternativt hämtas i Lund. Skickas senast på måndag (imorgon), så att du garanterat har dem på onsdagen. Betalning med Swish går bra. Biljetterna säljes enbart ihop, för 925kr stycket = 1850kr.
 

WBergdahl

Panerai
9132125452.jpg


U2 iNNOCENSE + eXPERIENCE Tour i Ericsson Globe
Onsdag 16 september 2015 kl 19.30

Sektion B9
Rad 19
Plats 28 och 29

Säljes till inköpspris då vi valt att enbart gå på konserten den 17:e.

Innan biljettsläppet var tanken tydligen att ha två olika inriktningar på konserterna, men så blev inte fallet. Därav har vi ingen anledning att gå på båda.

Biljetterna är riktiga biljetter, skickas med REK, alternativt hämtas i Lund. Skickas senast på måndag (imorgon), så att du garanterat har dem på onsdagen. Betalning med Swish går bra. Biljetterna säljes enbart ihop, för 925kr stycket = 1850kr.
Finns dom kvar? Har en polare som kan vara intresserad, agerar mellanhand
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
50-talsstolar i röd galon
Fyra stycken stolar, varav tre är i gott skick. Den fjärde (bild 3 och 4) har två små revor och lite färgstänk.
Stommen är tillverkad i metall och rygg samt sits är stoppade med galon.

500 kr och hämtas på Kungsholmen.
IMG_5663.jpg
IMG_5664.jpg
IMG_5665.jpg
IMG_5667.jpg
 

Maxim

Cartier
9132125452.jpg


U2 iNNOCENSE + eXPERIENCE Tour i Ericsson Globe
Onsdag 16 september 2015 kl 19.30

Sektion B9
Rad 19
Plats 28 och 29

Säljes till inköpspris då vi valt att enbart gå på konserten den 17:e.

Innan biljettsläppet var tanken tydligen att ha två olika inriktningar på konserterna, men så blev inte fallet. Därav har vi ingen anledning att gå på båda.

Biljetterna är riktiga biljetter, skickas med REK, alternativt hämtas i Lund. Skickas senast på måndag (imorgon), så att du garanterat har dem på onsdagen. Betalning med Swish går bra. Biljetterna säljes enbart ihop, för 925kr stycket = 1850kr.

Specialpris; 1200kr inkl frakt med rek till dig!
 

Calfen

Panerai
Oscar Jacobson str 52, marinblå färg har används ca 3-5 gånger pga för stor storlek. Kostade ca 4 tkr säljes nu för 1000kr inklusive frakt. F2f Kungsträdgården lr Zinkensdamm.

image.jpg
 

Calfen

Panerai
Säljer två st olika Prada skor båda är i storleken UK 8. Sneakers skorna kostade 4500kr i butik och bootsen kostade 5000kr. Skorna är knappt använda och båda får priset 1500kr styck. Kan skickas mot betalning och f2f finns de vid Zinkensdamm eller Kungsträdgården.

(Skorna är lite dammiga på bilden)

image.jpg
image.jpg
 

ikaroess

Cartier
4 stycken Abercrombie & Fitch skjortor. Storlek small muscle fit. Bra skick på samtliga. Nytvättade men ostrukna som ni kanske ser.

Alla säljs som ett paket för 800:-
Kan hämtas i Sundbyberg eller fraktas.

image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg
 

Bramserud

Advertising
2-Faktor
Höstrensning!
Samtliga jackor finns i Uppsala och affär kan göras f2f eller postledes på köparens bekostnad
vid f2f ingen retur annars retur inom 24h.

#1 Dolomite dunjacka stl XL (bärs som XL jag är 187 och väger 86 och den räcker för att jag ska kunna gosa in mig i den), Äkta pälskrage 1000:-
20150914_171339.jpg


#2
Marco Polo quiltad jacka, Stl. M, bärs stort (jag är 187cm och väger 86kg och den sitter fint på mig). Den är väl använd och har gått sönder något längst ned. 300:-
20150914_171642.jpg
00:-

#3
Timberland dunjacka DAM, Stl. Small. 300:-
20150914_172223.jpg
 
Senast ändrad:

Bramserud

Advertising
2-Faktor
Har en Macbook pro från 2011 som inte längre startar (den står bara och tuggar).
Var förbi med den till Macoteket som sa att det antingen var hårddisken som kraschat eller någon sladd. En ny flashhårddisk skulle kosta ca. 700 plus arbete om jag inte missminner mig.
Datorn är i övrigt i bruksskick.
Pris: 1500:- (För ca 2500 har du en macbook pro med helt ny hårddisk med andra ord.)
20150914_181418.jpg
 

Bramserud

Advertising
2-Faktor
SÅLD!
Har en Macbook pro från 2011 som inte längre startar (den står bara och tuggar).
Var förbi med den till Macoteket som sa att det antingen var hårddisken som kraschat eller någon sladd. En ny flashhårddisk skulle kosta ca. 700 plus arbete om jag inte missminner mig.
Datorn är i övrigt i bruksskick.
Pris: 1500:- (För ca 2500 har du en macbook pro med helt ny hårddisk med andra ord.)
20150914_181418.jpg
SÅLD!
 

rillesnille

Panerai
2-Faktor
Har två sterling silver armband till salu. Handgjorda och stämplade 925. Som på mina blider undertill men hel-borstade(supersnyggt). Tänker mig 1499:- inkl. porto alt. F2F-deal någonstans innanför tullarna i stockholm eller strax norr om stan. [Ringen kan även säljas vid intresse, men inte tänkt så i nuläget].
11292909_10152785263416046_1214995608_n_jpg_oh_e.jpg

11287181_10152785311966046_1279267477_n_jpg_oh_b.jpg

PM vid intresse.
 

danne10

Panerai
2-Faktor
Garderobsrensningen fortsätter, jag hittade denna Gant Midlength jacket långt in i garderoben, köpt för ett par år sedan men sparsamt använd, den är marinblå stl Large, bomull på utsidan och fleece på insidan, riktigt skön höstjacka.

Finns norr om Stockholm

500kr skickat

// Danne
image.jpg
 
D

Deleted member 1154

Guest
Säljer en ståplats till U2 Torsdagen den 17/9 Globen Stockholm

Inköpspris, runt 650kr

Tack
 

danne10

Panerai
2-Faktor
image.jpg
image.jpg
Mellanblå Peak Performance dunjacka stl Large, modell Air Down J. Köpt för ett par år sedan men sparsamt använd, den går strax över midjan.

Kopierat från nätet
"Lättvikts dunjacka från Peak Performance med perfekt flexibilitet. Air Down Jacket är framtagen för både skidåkning och extrema väderförhållanden. Denna modell passar lika bra i pisten som till vardags. Avtagbart snölås. Dun blandning 80/20. Fillpower 650"

pris 1500kr

// Danne
 

Valdemar25

Cartier
Söker en Macbook pro till dottern som har börjat på gymnasiet. Hyggliga prestanda och senaste OS är önskvärt och ett schyst pris! PM:a pris och prestanda!
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Nya priser på dessa:

Mackintosh 2000:- också intresserad av byte mot exempelvis en Fjällräven Greenland winterjacket eller annan trevlig vinterjacka
Swims 200:-
J Lindeberg 350:-

Provar med dessa igen (finns på sidan 6 i denna tråd). Priser inkl frakt. PM:a för fler bilder.

1. Rock från Mackintosh i storlek medium. Använd en gång. Brungrå färg. Pris 2500:-

IMG_6244.JPG


2. Galoscher från Swims, aldrig använda, storlek medium, blå. Pris 300:-

IMG_6243.JPG


3. Ljusgrå kavaj J Lindeberg, modell Hopper. Ofodrad i ull (mycket tunn), storlek 48. Använd kanske 10 gånger. Pris 500:-

IMG_6226.JPG
 

Calfen

Panerai
Säljer två st olika Prada skor båda är i storleken UK 8. Sneakers skorna kostade 4500kr i butik och bootsen kostade 5000kr. Skorna är knappt använda och båda får priset 1500kr styck. Kan skickas mot betalning och f2f finns de vid Zinkensdamm eller Kungsträdgården.

(Skorna är lite dammiga på bilden)

image.jpg
image.jpg

Bumpar skorna. De är verkligen i nyskick ska putsa upp dem ikväll så får ni se skillnaden. Bumpar även priset om någon köper dem ihop till 2500 kr

// Calle
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Knappt använd jacka från Boomerang i behandlad bomull som ska bli sliten på ett snyggt sätt.

Strl medium - regular fit.

500:-
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Bumpar denna. Kom igen boys, ruggigt schysst jacka till låg peng. Långt under nypris nu. Vad sägs om 400:-??


**********SÅLD***********
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp