Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Faan hade de varit i 7 eller 7,5 hade jag klippt dem direkt!Hej!
Kör en intressekoll!
Jag har ett par helvita Adidas Rod Laver, kan kolla storlek exakt när jag kommer hem men det ska vara 43-44 någonting. Använda typ 7 ggr så det syns men de är i bra skick.
Är någon intresserad så släng iväg ett PM så tar vi det därifrån.
Säljes!
Tiger trenchcoat stl 52.
Använd vid kanske 5 tillfälle, sen har den hängt p g a att den är för stor för mig.
Nypris ca 4000 SEK.
Säljes för 1000 SEK. (inkl. frakt (brev) med Posten)
Betalning via Swish föredras.
![]()
![]()
![]()
![]()
Det är spännande att flytta. Nu hittade jag 4st helt nya och oanvända wct-tröjor från Fred Perry. Dessa är över från ett större konkurslager jag köpte för ett par år sedan. Alla är svarta. Följande finns:
1 x Svart med vita detaljer, storlek XS
2 x Svart med champagnefärgade detaljer, storlek S
1 x Svart med turkosa detaljer, storlek L
Pris: 300kr/st eller alla fyra för 900kr. Priset inkluderar frakt.
![]()
![]()
Jag ber på förhand om ursäkt för en exceptionellt dålig bild (skickar givetvis fler bilder om så önskas).
Jag säljer en skjorta i linne, märke Ralph Lauren. Fin kvalité, storlek L men bärs stort. Skjortan är inköpt 20/8 på Johnells i Linköping och är i princip oanvänd (jag har testat den en gång, och den har sedan dess hängt på en galge.) Kvitto finns kvar, men tagen är bortklippt.
Jag köpte den för 1299 :-, och jag tänker mig 1000 :- eller bud.
![]()
Höst/ vinterskor säljes
Bruna 6" kängor från Timberland stl 7.5M, använda nån dag, det finns ett litet gångveck över tårna men i väldigt fint skick
Nike Air Max Conquer Acg
Svarta fodrade kängor från Nike stl 8.5, använda en dag men lite för små tyvärr
300kr st plus frakt![]()
![]()
Säljes oanvända J.A Ramis by Meermin bruna brouges stl 7.5. Dessa är en något udda fågel, låda och skopåsar märkta "Meermin" men stämplade J.A Ramis Mallorca, för små för mig
500kr plus frakt
// Danne
![]()
![]()
"Hittat!"Söker ett par Loake 1880 Aldwych Black Calf i storlek UK 8-8,5. Andra likvärdiga Oxfords är också av intresse.
Ingen som har en bättre begagnad vinterjacka i XL eller XXL?
195cm ca 100 kilo
SÅLDA!Säljer ett sourround-paket av modellen KEF E305 även kallat för KEF-ägg. Dessa högtalare är knappt använd och i absoluta nyskick. Använda max 15 filmer. Säljes pga flytt till ett nytt hus där dessa inte kommer komma till användning. Nypriset är ca. 10.000kr.
Jag vill ha 5.000kr och högtalarna finns i Göteborg.
![]()
Ralph Lauren sweeter i strl L säljes pga fel storlek. Köpt i USA av en bekant men var dessvärre för stor för mig. Endast provad, etiketter kvar.
Tänkte mig 650 kr skickad.
![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------------------Jag har 2 st Trench Coats + 2 Kavajer av märket Patricia Pepe. De är knappt använda eftersom de tyvärr är i minsta laget för mig.
1. En beige Trench i storlek 48 (tillkommer ett extra skärp i samma färg som trenchen):
![]()
![]()
2. En svart Trench i storlek 48:
![]()
![]()
3. En svart Kavaj/Blazer i storlek 50 (Skinny fit):
![]()
![]()
4. En grå Kavaj/Blazer i storlek 50 (Skinny fit):
![]()
![]()
Nypris på dessa klädesplagg på NK ligger på 3500-4500 kr.
Mitt pris: 1000 kr/st inklusive frakt i postens gröna XL. Vill du ha REK får du betala tillägget. Annars går det bra att ses F2F.
Betalning: Helst via Swish.
Referenser: Se min goodguy tråd för tidigare klockaffärer.