• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Ejnork

Cartier
Hej!
Kör en intressekoll!

Jag har ett par helvita Adidas Rod Laver, kan kolla storlek exakt när jag kommer hem men det ska vara 43-44 någonting. Använda typ 7 ggr så det syns men de är i bra skick.

Är någon intresserad så släng iväg ett PM så tar vi det därifrån.
 

kalufsen

Panerai
Sänker kappan ytterligare, nu 2500:-
Kom igen nu :)

image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Söker ett par Loake 1880 Aldwych Black Calf i storlek UK 8-8,5. Andra likvärdiga Oxfords är också av intresse.
 

Chattras

Cartier
Det är spännande att flytta. Nu hittade jag 4st helt nya och oanvända wct-tröjor från Fred Perry. Dessa är över från ett större konkurslager jag köpte för ett par år sedan. Alla är svarta. Följande finns:

1 x Svart med vita detaljer, storlek XS
2 x Svart med champagnefärgade detaljer, storlek S
1 x Svart med turkosa detaljer, storlek L

Pris: 300kr/st eller alla fyra för 900kr. Priset inkluderar frakt.

image1.JPG
image2.JPG
 

Chattras

Cartier
Det är spännande att flytta. Nu hittade jag 4st helt nya och oanvända wct-tröjor från Fred Perry. Dessa är över från ett större konkurslager jag köpte för ett par år sedan. Alla är svarta. Följande finns:

1 x Svart med vita detaljer, storlek XS
2 x Svart med champagnefärgade detaljer, storlek S
1 x Svart med turkosa detaljer, storlek L

Pris: 300kr/st eller alla fyra för 900kr. Priset inkluderar frakt.

image1.JPG
image2.JPG

Den i storlek L är såld. Kvar finns således:

1 x Svart med vita detaljer, storlek XS
2 x Svart med champagnefärgade detaljer, storlek S

Pris: 300kr/st eller alla tre för 700kr. Priset inkluderar frakt.
 

Edin

Panerai
Tips till alla er som bor i Stockholm och för det mesta har S eller XL i storlek på jackor, SeaLife har utförsäljning i Värtan med start idag (onsdag) till på Lördag. Det fanns en hel del Snoot i S och rätt mycket olika vinterjackor i XL likt Henry Loyd Parkas. Sen fanns en hel del shorts och Pikéer från Raffe i Custom fit för 500 pix. Fanns en del seglarskor med. i varierande storlek.

Öregrundsgatan 3, Stockholm är adressen.

Edit:
Glömde skriva prisbilden..
50% rabbat på det mesta och en hel del jackor med 70%.
Det fanns en mindre del Stone Island jackor och pikéer för er som gillar det märket för ruggit bra priser. Men kanske inte de snyggaste jackorna dock men tror de kostade 1.000 istället för 10.000..
 
Senast ändrad:

wadstroem

Cartier
Jag ber på förhand om ursäkt för en exceptionellt dålig bild (skickar givetvis fler bilder om så önskas).

Jag säljer en skjorta i linne, märke Ralph Lauren. Fin kvalité, storlek L men bärs stort. Skjortan är inköpt 20/8 på Johnells i Linköping och är i princip oanvänd (jag har testat den en gång, och den har sedan dess hängt på en galge.) Kvitto finns kvar, men tagen är bortklippt.

Jag köpte den för 1299 :-, och jag tänker mig 1000 :- eller bud.

COUxjT9WoAA7njc.jpg-large.jpg

Bump igen, nu endast 700:-
 

SSL

Audemars
East West från Brothers. Tunn dunjacka i slimmat utförande. Jag hade den under en Fjällräven no68-jacka förra vintern. Funkar perfekt som vår/höstjacka ensam. Storlek M (71,5 cm längd). Färg militärgrön.

Pris 160 kr - fri frakt.
image.jpg


Såld.
 
Senast ändrad:

E.Z.

Panerai
Tjena,

Söker efter ett par skor i Loakes 1880-serie, storlek 11, antingen i brunt skinn eller mocka. Aldwych, Ledbury eller Chruchill är intressanta modeller.

Nån som har nåt intressant?
 

Chattras

Cartier
Säljer ett sourround-paket av modellen KEF E305 även kallat för KEF-ägg. Dessa högtalare är knappt använd och i absoluta nyskick. Använda max 15 filmer. Säljes pga flytt till ett nytt hus där dessa inte kommer komma till användning. Nypriset är ca. 10.000kr.

Jag vill ha 5.000kr och högtalarna finns i Göteborg.

IMG_2080.JPG
SÅLDA!
 

Bebitz

Cartier
Jag har 2 st Trench Coats + 2 Kavajer av märket Patricia Pepe. De är knappt använda eftersom de tyvärr är i minsta laget för mig.

1. En beige Trench i storlek 48 (tillkommer ett extra skärp i samma färg som trenchen):
IMG_8769.JPG

IMG_8770.JPG


2. En svart Trench i storlek 48:
IMG_8771.JPG

IMG_8772.JPG


3. En svart Kavaj/Blazer i storlek 50 (Skinny fit):
IMG_8773.JPG

IMG_8774.JPG


4. En grå Kavaj/Blazer i storlek 50 (Skinny fit):
IMG_8775.JPG

IMG_8776.JPG


Nypris på dessa klädesplagg på NK ligger på 3500-4500 kr.

Mitt pris: 1000 kr/st inklusive frakt i postens gröna XL. Vill du ha REK får du betala tillägget. Annars går det bra att ses F2F.

Betalning: Helst via Swish.

Referenser: Se min goodguy tråd för tidigare klockaffärer.
 

Linkan

Rolex
Tjenare

Ska nu sälja min ljudanläggning, är verkligen inte insatt alls vad det är jag har, köpte det på blocket för 1 år sedan för 7000:-. Vet att subwoofern är utav b&w och väger 30kg, har en marantz receiver och sedan 4 st dali högtalare 2st höga och 2 st små. Alla kablar medföljs självklart, har 4st skydd till dom som också medföljer.
Jag kopplar ur allt när köparen har lyssnat på systemet.
Är inga problem alls med systemet går som tåget, säljs pga ska ändra stil hemma :)

Vill ha: 4500:- för rubbet

PS: riktigt gött ljud ifrån både högtalaren och subwoofern

Hör av er om det är något ni undrar över.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

InFeFe

Cartier
2-Faktor
Ralph Lauren sweeter i strl L säljes pga fel storlek. Köpt i USA av en bekant men var dessvärre för stor för mig. Endast provad, etiketter kvar.
Tänkte mig 650 kr skickad.
image.jpg
 
Samsoe & Samsoe flanellskjorta/jackskjorta finnes! Grov flanell och väldigt varm. Storlek XL men bärs mindre. 150SEK skickat.

image.jpg


Glansig dunjacka från Nike, använd men i gott skick. Storlek M, men bärs större. Frakten kanske drar iväg men vi kör på 200SEK skickat.

image.jpg
I
 

Bebitz

Cartier
Jag har 2 st Trench Coats + 2 Kavajer av märket Patricia Pepe. De är knappt använda eftersom de tyvärr är i minsta laget för mig.

1. En beige Trench i storlek 48 (tillkommer ett extra skärp i samma färg som trenchen):
IMG_8769.JPG

IMG_8770.JPG


2. En svart Trench i storlek 48:
IMG_8771.JPG

IMG_8772.JPG


3. En svart Kavaj/Blazer i storlek 50 (Skinny fit):
IMG_8773.JPG

IMG_8774.JPG


4. En grå Kavaj/Blazer i storlek 50 (Skinny fit):
IMG_8775.JPG

IMG_8776.JPG


Nypris på dessa klädesplagg på NK ligger på 3500-4500 kr.

Mitt pris: 1000 kr/st inklusive frakt i postens gröna XL. Vill du ha REK får du betala tillägget. Annars går det bra att ses F2F.

Betalning: Helst via Swish.

Referenser: Se min goodguy tråd för tidigare klockaffärer.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Nytt pris med mängdrabatt: 850 kr/st eller 1600 kr vid köp av 2 plagg alternativt 3000 kr för alla 4 plagg.
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Är i behov av en liten dator, max 13 tum. Helst en Macbook. Alternativt en Windows-platta som jag kan sätta ett tangentbord till.

Huvudsaken är att den ska gå lätt att skriva på, har en uppsats att skriva, och att den inte ska vara för dyr.
 

maxmol

Panerai
Jag köpte en kostym och blev sedan tjock. Så tänkte se om någon vill bytta en oanvänd kostym i strl 52 mot en i strl 54 (alt en snygg kavaj).


Den är som sagt oanvänd men har sytts upp. Men kan förlängas igen eftersom de inte skar i textilen.

Kostymen är en Tiger of Sweden kostym med tillhörande byxor. Strl 52. Om ingen har något att bytta så säljs den för 1 750 kr eller annat förslag.

image.jpg
image.jpg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp