• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Barbour Ashby fint skick, storlek m och olivgrön i färgen, din för 1500pix
image.jpeg

Säljer en iPad 2 åt min flickvän. 1000kr lr bud vill hon ha för den. F2f i centrala Sthlm lr skickas enligt överenskommelse.

image.jpg

Säljer en Sonos Sub, fint skick, köpt på Hifiklubben, kvitto går nog att hitta, den finns norr om Stockholm, då den väger en hel del så skickar jag den inte.

Säljes för 6000kr eller bytes mot annan Sonos utrustning eller en Apple Cinema Display 27 tum

// Danne

Fick ett par Acne jeans över, hela nya oanvända med tags & prislappar.

Storlek W30-33/L32-34. Mestadels W31-33/L34. Mörkblå, ljusblåa, några rå-denim osv. Modeller - Roc Lana, Roc, Roc Cash, Roc RW m.m. Skämt om stöldgods osv undanbedes, kvitto finns på inköpet. Tänkte mig 500kr/st. Nypriset är runt 1400kr/st. Skicka PM så tar vi det därifrån. F2F i Sthlm föredras.

Mekaniskt tagentbord steel series som används ca 10 Tim dvs nästan helt nytt. Säljes för 300kr avhämtning sker på den södra malmen!

Mvh Calle
image.jpg

Smalnar ner min sneakers samling och kommer sälja av lite skor löpande.

Adidas superstar Pharrell från kolektionen 2015, använda 1 gång. Nypris: 899kr, pris: 500?
588613.jpg

Adidas ZX5000 RSPN (de till vänster) Size 44, nypris 999:-., använda 10 gånger, pris: 500?

12196255_1033520496669919_499116859515428977_n.jpg

Ät och gyma mer min vän!!;-)

Gymma var länge sedan så där har du en poäng (+ 5kg går väll ordna) äta hjälper föga för egen del :D
Finns för ett bra pris på countryattire.com! Har själv köpt min där. Om du inte orkar leta längre tänkte jag! :)

EDIT: verkar vara temporärt slut i lager.

Mm jag vet, kollade där i veckan, vill ha just oliv/sage. Men snart vinter kanske så blir att köpa nästa höst annars :)

Kollar om det finns intresse!
Säljer en helt ny & oanvänd Woolrich polar Parka stl M pris: 7399 kr med kvitto och tags kvar! image.jpg Mitt pris: 6000kr

Alternativ byte mot en parajumper Portland stl M, marinblå/svart kanske kan tänka mig annan färg också, kom med förslag! image.jpg

Tommy Hilfiger Karl Shawl cardigan, storlek Medium, i 77% ull 23% nylon. Använd exakt två gånger. Övrig tid har den legat ihopvikt i min byrå.
Kommer inte överens med den så den får göra plats för annat.
image.jpeg

Nypris var 1990:-, så vad sägs om 699:- skickat? Betalning via Swish.

500:-? Det är nästan en 75%-ig prisnedgång på ett plagg i utmärkt skick, utan någon som helst skada. Endast använd i rök- och djurfritt hem i kanske 15 timmar totalt.
Låt mig bli av med den så jag slipper ha den liggandes där jag kan ha mer användbara kläder!

Levis 520. 31/32. Köptes i somras är endast provade i någon timma, sedan åkte dom in i garderoben. Nyskick med andra ord.

300:- inklusive frakt.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Edit - sålda*

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp