Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ursäkta för jäkla sent svar men det ha varit hektiskt värre senaste tiden!Ang cykeln...storlek?
300:- ?Svartvitt från Reservoir Dogs med Tarantino.
Tavlan har måtten 34x97 centimeter.
Pallar inte skicka så Malmö Lund Helsingborg uppskattas.
Priside 500 eller mindre.
Ska höra med familj i Malmö om nån vill vara vänlig och plocka upp dendär åt mig, tokball ju.300:- ?
Perfekt till pojkrummet innan ni blir sambos
Barbour Ashby fint skick, storlek m och olivgrön i färgen, din för 1500pix
Ät och gyma mer min vän!!;-)Kan man torktumla den till strl S
Typiskt, letat efter en Ashby i oliv men medium är för stort är jag rädd
Kan man torktumla den till strl S
Typiskt, letat efter en Ashby i oliv men medium är för stort är jag rädd
Ät och gyma mer min vän!!;-)
Finns för ett bra pris på countryattire.com! Har själv köpt min där. Om du inte orkar leta längre tänkte jag!
EDIT: verkar vara temporärt slut i lager.
När är den ifrån? Hur är batteriet?Säljer en iPad 2 åt min flickvän. 1000kr lr bud vill hon ha för den. F2f i centrala Sthlm lr skickas enligt överenskommelse.
Tommy Hilfiger Karl Shawl cardigan, storlek Medium, i 77% ull 23% nylon. Använd exakt två gånger. Övrig tid har den legat ihopvikt i min byrå.
Kommer inte överens med den så den får göra plats för annat.
Nypris var 1990:-, så vad sägs om 699:- skickat? Betalning via Swish.
BumbSäljer en Louis Vuitton Keepall i riktigt fint skick. Medföljer hänglås och adresstag enligt bilderna.
5500:-
Vilken storlek är det?
300 +frakt. Finns i Gbg.Eton Contemporary stl 40 - 400 kr
Säljer min acer skärm med 144 Hz ca 1 år gammal knappt använd. Köpt för 2500kr säljes för 600kr nu vilket är väldigt bra pris för en av marknadens mest populära skärmar.
Skärmen finns på Södermalm.
http://www.inet.se/produkt/2205197/acer-24-predator-gn246hl#/moreinfo
Skjortan såld.300 +frakt. Finns i Gbg.
60Vilken storlek är det?
Okej, 700 kr skickat! Köp!Manschettknapparna från Omega får gå vidare utan att ha burits av mig.
Mycket fint skick.
Pris: 800 kr skickat i postens gröna eller likvärdigt.
Säljer en Sonos Sub, fint skick, köpt på Hifiklubben, kvitto går nog att hitta, den finns norr om Stockholm, då den väger en hel del så skickar jag den inte.
Säljes för 5500kr eller bytes mot annan Sonos utrustning eller en Apple Cinema Display 27 tum
// Danne