Sorry för OT, men du menar att du ska gå tillbaka och betala ytterligare en gång för att de ska byta ut en sprucken skärm som de lurat på dig och som du redan betalt för???Gick tillbaka till stället som bytte skärmen, samma kille som jobbade. Han spelade oförstående och menade på att det inte alls var sprickor osv. Behövs väl kanske inte sägas att jag inte är så insatt i det här då situationen aldrig då skulle uppstått, vilket gör att det är lite svårt att argumentera då man inte riktigt vet vad man ska säga
Men efter en stund kom det ut en äldre herre från den bakre delen av affären, han skällde ut den yngre killen efter noter på ett språk som jag inte förstod och bad sedan om ursäkt och bad mig återkomma om en vecka då han skulle få in nya skärmar och att jag då skulle få jobbet gjort för halva priset.
Tack ni som uppmärksammade mig på hela grejen, hoppas ingen tror att jag medvetet försökte kränga något som jag visste var så pass skadat.
Hur är det man brukar säga? Fool me once...