• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Gick tillbaka till stället som bytte skärmen, samma kille som jobbade. Han spelade oförstående och menade på att det inte alls var sprickor osv. Behövs väl kanske inte sägas att jag inte är så insatt i det här då situationen aldrig då skulle uppstått, vilket gör att det är lite svårt att argumentera då man inte riktigt vet vad man ska säga :)
Men efter en stund kom det ut en äldre herre från den bakre delen av affären, han skällde ut den yngre killen efter noter på ett språk som jag inte förstod och bad sedan om ursäkt och bad mig återkomma om en vecka då han skulle få in nya skärmar och att jag då skulle få jobbet gjort för halva priset.
Tack ni som uppmärksammade mig på hela grejen, hoppas ingen tror att jag medvetet försökte kränga något som jag visste var så pass skadat.
Sorry för OT, men du menar att du ska gå tillbaka och betala ytterligare en gång för att de ska byta ut en sprucken skärm som de lurat på dig och som du redan betalt för???

Hur är det man brukar säga? Fool me once...

Sorry för OT, men du menar att du ska gå tillbaka och betala ytterligare en gång för att de ska byta ut en sprucken skärm som de lurat på dig och som du redan betalt för???

Hur är det man brukar säga? Fool me once...

Jag läser det som att han ska få en ny skärm och få tillbaka hälften av det han har betalat, som kompensation för allt strul.

Ett par Loake Blenheim i Storlek 8 1/2 UK som är använda fåtal gånger, mycket bra skick, tyvärr utan låda, har haft skoblock hela tiden.
Pris: 1300kr hämtade i södra Sthlm.

loake_blenheim_black_at_shoehealer_1_.jpg

PM vid frågor.

Senast ändrad:
Tommy Hilfiger Karl Shawl cardigan, storlek Medium, i 77% ull 23% nylon. Använd exakt två gånger. Övrig tid har den legat ihopvikt i min byrå.
Kommer inte överens med den så den får göra plats för annat.
image.jpeg

Nypris var 1990:-, så vad sägs om 699:- skickat? Betalning via Swish.

Eftersom jag älskar kommersiella stunt som Black Friday (länge leve den fria marknaden!) sänker jag priset till 599:- inklusive frakt.

Senast ändrad:
Har en OnePlus One 64GB till salu!
Beställde nyss en ny telefon, så denna kommer bara att ligga och skräpa nu... Den är inte i något toppskick, så därför sätter jag ett pris på 750kr.
Fixar fram bilder om någon är intresserad av telefonen :)
Här hittar ni info om den iaf:
https://oneplus.net/oneplus-one

Någon som vill köpa knivar från Aska som jag drog igång för något år sedan? Har ett 10-tal knivar kvar som jag inte blir av med och har tappat lite motivationen att fortsätta! Ni får dom för 400kr/st! Jag har använt den ganska mycket i snart ett år och tycker den är riktigt bra! Har lämnat in den en gång för slipning. Passar mig som har ganska stora händer, gillar även att det är ett ovalt/runt handtag, blir lite mjukare.
smile.gif

Skicka ett PM om ni är intresserade!

slide-2-1.jpg
slide-2-2.jpg
slide-2-3.jpg

http://www.askaknivar.se/

Hittade faktiskt ett par knivar till. Har ca 5-6 st kvar, har inte exakt koll på vilka färger men tror det är 3 bruna och 4 svarta! Först till kvarn, perfekt julklapp till svärfar! :) PMa vid intresse!

Säljer denna åt en vän: Långärmad button down skjorta från Polo Ralph Lauren. Storlek 16 1/2 (42) slim fit. Små svarta rutor. Mörklila häst på bröstet.
Lapp från Karlavägens tvätt och skrädderi så tvättad där och inte använd därefter (skjortan finns dock inte i Sthlm). Priset: 300 kr inkl frakt.
DSC_0219.jpg

--

Denna tillhör mig. Peak Performance skjorta. Storlek small. Tyget känns nästan som flanell. Sparsamt använd och väldigt bra skick. Pris: 250 kr skickad.
DSC_0224.jpg

Senast ändrad:
Betalning med swish. Retur: Nej
Min referenstråd
Henri Lloyd Tröja. Storlek XL. Använd men fint skick. 100% bomull. Storlek XL. Marinblå. Pris: 300 kr inkl frakt
DSC_0069.JPG
DSC_0068.JPG

Fred Perry Jacka. Beige. En liten fläck på bröstet, går säkert att få bort. Pris: 400 kr inkl frakt
DSC_0072.JPG
DSC_0070.JPG
DSC_0071.JPG

Corsair SP2500

75799.jpg

Högtalare samt bas i väldigt bra skick. Fungerar felfritt och är komplett.
Skickas ej, utan kan hämtas i Göteborg.

800 kr

Jacob Jensen Väckarklocka

DSC02991.JPG

Bra skick, finns en liten repa mellan Jacob och Jensen. Kommer utan AAA batteri.

250 kr

Corsair SP2500 - 700 kr
Jacob Jensen Väckarklocka - 200 kr
Boxee Box - 200 kr

Säljer denna åt en vän: Långärmad button down skjorta från Polo Ralph Lauren. Storlek 16 1/2 (42) slim fit. Små svarta rutor. Mörklila häst på bröstet.
Lapp från Karlavägens tvätt och skrädderi så tvättad där och inte använd därefter (skjortan finns dock inte i Sthlm). Priset: 300 kr inkl frakt.
DSC_0219.jpg

--

Denna tillhör mig. Peak Performance skjorta. Storlek small. Tyget känns nästan som flanell. Sparsamt använd och väldigt bra skick. Pris: 250 kr skickad.
DSC_0224.jpg
R

Storleken på Ralph lauren skjortan, är det typ en L eller?

Jag säljer lite skjortor som jag varit dålig på att använda. Skjortorna finns i Norrköping men går självklart att skicka.

Polo Ralph Lauren i orange, grönt och blå-rutigt mönster på vit bas, custom fit, storlek: small. Pris 200kr ex frakt.
IMG_2752.JPG

Polo Ralph Lauren i rosa och blå-rutigt mönster på vit bas, custom fit, storlek: small. Pris 200kr ex frakt.
IMG_2751.JPG

J.Lindeberg i rött gingham-mönster, storlek 37 och 14,1/2 sitter som en ganska slimmad small. Pris 200kr ex frakt.
IMG_2753.JPG

IMG_1390.JPG
IMG_1391.JPG

PS3 80GB

Svensksåld (CECHL04 PAL) ej moddad.

Tre handkontroller och fjärrkontroll.

Spel:
GTA IV (Grand Theft Auto)
Borderlands
Borderlands 2
Fifa 11
Dirt 2
Grand Turismo 5 Prologue
Grand Turismo 5
Battlefield 3

Helst avhämtning norrort eller Stockholm City. Kan ev även skicka på köparens bekostnad.

Prisidé: 500 kr el bud på PM.

Eton Contemporary stl 40 - 300 kr - SÅLD
Fred Perry slimfit stl L - 200 kr

Använda några fåtal gånger. Kommer ostrukna.

TMkJSiT.jpg

VrLyrTh.jpg

Senast ändrad:
IMG_1392.JPG

XBOX 360 Slim 250 GB
1 handkontroll
Kinect inkl 4 st spel
Prisidé: 700 kr eller bud på PM.
Avhämtning Norrort eller Stockholm city. Kan ev skicka på köparens bekostnad.

Bilagor

• IMG_1393.JPG
    IMG_1393.JPG
    110.8 KB · Visningar: 46
Bytes eller säljes i Malmö: Saphir Renovateur medium brown mot dark brown.

Knappt använd och uppskattar att det finns minst 80% kvar. Annars 100kr, ny går på 179kr.

DSC_0219.jpg

--

DSC_0224.jpg
RL skjortan är såld.

XBOX (Originalet) Chippad XECUTER2 120 GB
Två handkontroller
AV-kabel
Kompositkabel Y/Pb/Pr med adapter enligt bild
Strömkabel
40 stycken spel enligt bilder

Avhämtas på Kungsholmen, skickas ej.
Pris: 500 kr eller högstbjudande

image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg

Barbour duke, oliv. Strl Small (sitter som small). Använd sporadiskt under någon säsong så i väldigt fint skick då jag haft en annan jacka mestadels. Säljes för 1500kr plus ev. frakt. Finns annars i Motala.

image.jpeg

Direkt byte mot en barbour Ashby strl S (oliv) i fint skick funkar med :)

Liten bump :)
Vill även köpa en Barbour Ashby i small olivfärgad så pm:a om du har det :)

Trodde denna var för stor i storleken så idiot som man är släppte man den till den som var tvåa på bollen för att vara snäll mot säljaren ifall den inte hade passat.
Så köpes i storlek medium:
image.jpeg

Bor du i Stockholm och jag har möjlighet till att prova eller om du ger fri retur så kanske även en S passar.

Hej!

Säljer ett par JBL Syncros Reflect BT, inköpta för 2 veckor sedan. Använda två gånger.
https://www.netonnet.se/art/ljudbild/horlurar/sporthorlurar/jbl-reflect-sport-bt/207175.9295/

Det är jättebra ljud i dom.
Funkar bra med Bluetooth kopplingen (testat mot iPhone+AppleWatch), det lilla jag testat.
Bra med reflexdetaljer nu när mörkret är över oss.

men jag kan inte få dom att passa i mina blomkålsöron! Det följer med 3 olika storlekar på snäckor men... nej.

skickas med postens gröna.
Lägst nypris på prisjakt: 800kr
Säljes för 600kr

PMa för mer info/frågor!

Bumpar till 500kr!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp