BluesmanV8
Guld
Kan inte leverera foto då handen är ostadig av Faumose grouse portwood. Seiko alpinist på mesh på armen. Mår bra. Hej på er!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ricrob skrev:Allt man kan begära av en lördagskväll; Galet gott rött, Corona's och Fireball. Skål på er!
Tyvärr är värdens Chronomat på service, så Ploppen håller fortet..
Låter som en finfin helkväll! Gryyym film! Gillar också länken till Systemet, det känns som ett tips av Bengt Fritiofsson...Knät skrev:Smaskar Salami Bel Magro och sköljer ner med Södvik Säsong http://www.systembolaget.se/11695 samtidigt som jag kollar på den gamla Clintanrökaren Örnnästet
Porsan skrev:En kall Kaiser i Air France loungen på Rio GIG. Hem till Sverige!
![]()
Josef B skrev:Porsan skrev:En kall Kaiser i Air France loungen på Rio GIG. Hem till Sverige!
![]()
Härligt! Kul att du är snart tillbaka!
Ska du ha säsongsplåt på Tele2Arena nästa år?För min del blir det nog Premiumplatserna på Västra Öfvre eller Östra Öfvre
![]()
easy rider skrev:Bärs hemma!
![]()
Camo00 skrev:Firar fruns 30-årsfest för andra året i rad (hon var gravid förra året och fick inte dricka...)
Hahaha, jodå vi har bättre grejer hemma! Men jag skulle aldrig få för mig att bjuda bort den äkta champagnen till det riff-raff från samhällets botten som var här inatt och röjde sönder vår lägenhet.... :mrgreen:JakobZ skrev:Camo00 skrev:Firar fruns 30-årsfest för andra året i rad (hon var gravid förra året och fick inte dricka...)
Nä fyfan Camo00, bättre än så kan du! Asti Zinzano är en riktig skitchampagne ju! :mrgreen:
Camo00 skrev:Hahaha, jodå vi har bättre grejer hemma! Men jag skulle aldrig få för mig att bjuda bort den äkta champagnen till det riff-raff från samhällets botten som var här inatt och röjde sönder vår lägenhet.... :mrgreen:JakobZ skrev:Camo00 skrev:Firar fruns 30-årsfest för andra året i rad (hon var gravid förra året och fick inte dricka...)
Nä fyfan Camo00, bättre än så kan du! Asti Zinzano är en riktig skitchampagne ju! :mrgreen:
![]()
Viggen skrev:Huvudsaken var nog att få frugan på lyset, så Cam00 kunde få roa sig lite med "klockorna" sedan gästerna har givit sig av. Wink wink, nudge nudge, know what i mean, know what i mean.![]()
![]()