Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läget för kemisk kastrering?Om det inte blir en bebis till vilket iofs vore riktigt tråkigt. Så har min dam sagt (jag har vittnen) att vi kan köpa en posse nästa år....
Men det lär inte bli en targa :/
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Att bilar utan tak är enbart för posörer är inte heeelt sant.
En P Boxster Spyder, KTM X-bow, Ariel Atom etc. skulle jag inte kalla mellanmjölksbilar![]()
Fräsch! jag skulle kunna tänka mig bränna lite gummi i den=)
Antar detI en sån där lär du få bränna gummi på flera sätt...
991:an är dock fantastisk. Förutom den elektriska servon. Och vikten.
Den elektriska servon stör jag mig faktiskt inte på, lite annorlunda men jag tycker kritiken varit överdrivet negativ från vissa håll.
991 C/CS är ju dock markant lättare än 997 C/CS så det går ju åt rätt håll (991 GT3 väger dock mer - trots att motorn är 25 kg lättare).
Jag bildbumpar!
Cool bil - men tycker fan inte om när alla bilder man ser är datagenererade... samma som rolex produktbilder som är gjorda i CAD eller nått. Ser lite väl plastigt ut![]()
I do agree with that! Men det kan också ha att göra med att den precis lanserats och ytterst få har kört eller sett dem IRL, men det lär komma en del bilder snart![]()