• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Playstation ID - så vi på KS kan spela together..

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Körde en runda online idag. Tycker att det var lite rörigt gällande uppdragen. Riktigt seg laddning emellanåt och strul med deras server.
Kan säkert bli riktigt kul om man är ett par stycken och gör en heist.

Mvh
Mitt internet är tbx nu, jag ska lägga till dig om inte du redan lagt till mig så ska vi heista skiten ur det där spelet ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Är det någon som är sugen på att spela lite NHL 13 i kväll, kärringen skall iväg på någon bastuträff och blir borta några timmar. Tänkte ta någon bärs och några wirre och spela lite NHL om jag får igång online kontot :pirate:. Om jag inte får vara Pittsburgh då vill jag inte vara med :shifty:
 

BOTL

Panerai
Dags att blåsa liv i denna tråd nu när nya COD släpps vid midnatt. Adda mig om vi ska lira ihop. RAYAT81

Jag älskar COD och har köpt Pro Edition, blir några stenhårda timmar inatt att levla med en halv flaska rom!! Någon mer som ska lira inatt?
 

watchwelder

Friends of KS
Köpt CoD, valde att den skulle ladda ner multiplayerdelen(gillar det mer) först, men icke, tydligen tog den singleplayer först så nu får jag lira det i väntan på mp...

Accepterat dig nu BOTL
 

JesperO

Rolex
Underbar tråd
Jag fattar ingenting :) - men det var en nyttig erfarenhet - för jag gissar att det är antagligen så gemene man tycker om vårt klockintresse :) ... man får lite perspektiv på det.
Lycka till. Jag är med när kidsen börjar komma upp i rätt ålder... har precis köpt hem ett wii men inte fått igång det ännu.
 
Topp