FAEN! Finns det inga som gillar att lira NHL?!
Jag spelar nhl 13
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
FAEN! Finns det inga som gillar att lira NHL?!
Jag spelar nhl 13
jag kan spela, NHL 08, 09, 10, 11, 12, 13...14 har jag inte hunnit köpt ännu. Måste kolla upp användarnamnet då jag inte kommer ihåg det så här på rak arm
Härrligt, kan vi sppela ihop eller mot varann=D Har spelat ytterst lite online faktiskt.
Någon som spelat gta online än?
Mitt internet är tbx nu, jag ska lägga till dig om inte du redan lagt till mig så ska vi heista skiten ur det där speletKörde en runda online idag. Tycker att det var lite rörigt gällande uppdragen. Riktigt seg laddning emellanåt och strul med deras server.
Kan säkert bli riktigt kul om man är ett par stycken och gör en heist.
Mvh
Dags att blåsa liv i denna tråd nu när nya COD släpps vid midnatt. Adda mig om vi ska lira ihop. RAYAT81
Jag älskar COD och har köpt Pro Edition, blir några stenhårda timmar inatt att levla med en halv flaska rom!! Någon mer som ska lira inatt?
Har faktiskt bara lirat CoD på datorn, är det något att ha på konsol?
Ikväll blir det ej, upp kl 5..men vem behöver sömn? Nä men blir ett köp i veckan tror jag!Addat dig nu! Skaffa det ikväll, dubbel XP hela dagen.
Ikväll blir det ej, upp kl 5..men vem behöver sömn? Nä men blir ett köp i veckan tror jag!
Kör du på PS4? Om du kör PS3 är det kört då jag kör på PS4.
Jag med! Har inte köpt cod än bara. Kort recension ?Jag kör PS4!
Klarade campaign på 6 timmar. Levlar nu online. Kom igen gubbar!
Blir försent. Men imorgon passar det bättre!