Thomas77
Basic
Vinna? I år är jag nöjd om jag får titta i mitten av tabellen som newcastlefanatiker. Förra årets nära nedflyttningkrig (och konstant matchdagsångest) önskar jag slippa...
Gött att det finns fler Magpies här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vinna? I år är jag nöjd om jag får titta i mitten av tabellen som newcastlefanatiker. Förra årets nära nedflyttningkrig (och konstant matchdagsångest) önskar jag slippa...
En snabb överslagsräkning visar att du (om du såg 811 matcher) i så fall tillbringade drygt 1200 timmar, eller 50 dygn framför skärmen. Låter orimligt.
Imponerande, tycker själv jag har fullt upp med mina 100-150 matcher per år...
Är Liverpool-fan och njuter just nu av vår första premiäeseger på 12 år. Tror helt klart på Chelsea som segrare, Mourinho har något ingen annan har..
All heder till din kvinna. Fyfan.
Hahaha inte en CHANS! Ja hoppas på tottenham, riktigt roligt lag i år om Bale stannarArse wengers mannar kniper det i år!
Med Bale chans på topp 4 iaf!Hahaha inte en CHANS! Ja hoppas på tottenham, riktigt roligt lag i år om Bale stannar! Coys!
Otroligt. Vet inte hur jag ska beskriva mina tankar..Visst håller jag med dig men jag kör dubbla boxar och dubbla antennhuvuden så jag har två matcher igång på varje tv och har två tv igång samtidigt. Så jag sittter inte och kollar på en och en, då hade det blivit ohållbart.
Men från sept till slutet av maj snittar jag ungefär tre matcher om dagen från världens alla ligor så det finns otroligt mycket att se
Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk 2
Fast man vet fan aldrig, lyckas alltid schabbla bort det på slutet av säsongenMed Bale chans på topp 4 iaf!![]()
Ibland önskar jag att jag låg där på en 100 matcher men jag har som svårt att inte kolla.
Fy fan vad Det var jobbigt igår, kändes som att allt upprepade sig. Ribba stolpe straff men vi lyckades reda ut det.. Puh..
Helt ärligt så är det svårare i år än på länge. United har det inte, Chelsea kommer att vara där tillsammans med city men vem som tar det blir svårt att förutspå.
Som Liverpool supporter måste jag säga att vi blir farligare i år än på länge. I år har jag fått ett ultimatum från sambon att det är ett intresse som gäller så från och med nu får jag tyvärr säga adjö för ett tag framöver till er
Mot facit förra året var 811st matcher
Man kan säga att jag går in för mina intressen
One team in London,
There's only one team in London,
One team in London,
There's only one team in London!
Haha, så sant så sant! I wanna be in that number! Coys
Och min fru klagar på mig... Och då "måste" jag bara se Liverpools matcher, övriga är bara bonus. Blir dock 3-4 matcher/vecka. Skulle tro att jag ser 100-150 matcher/år, om det inte är ett VM-år, då blir det ytterligare några dussin.
Mitt tips inför denna säsong:
1. Chelski
2. Man City
3. Liverpool
4. ManUre
5. Spurs
6. Arsenal
Bara ett delmål på vägen. Hoppas ju givetvis på ligaseger, men tror att vi får vänta ytterligare något år.Haha Pool 3a är det iår som är året?![]()
Ser riktigt bra ut i år!B
Bara ett delmål på vägen. Hoppas ju givetvis på ligaseger, men tror att vi får vänta ytterligare något år.
De skrev nyss kontrakt med Bulova..![]()
Jag tror att det här laget vinner, vilket kommer att resultera i ännu en limiterad Hublot![]()
Bulova..? Jösses... Måste jag börja gilla Bulova nu..? Okey, Google here I come... *google, bildsök, bulova*De skrev nyss kontrakt med Bulova..![]()