Jag glad, dom sura. YeppEn så kallad win win
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag glad, dom sura. YeppEn så kallad win win
![]()
Vad dricker du?Sitter på ett plan med fyra 3-åringar som har skrikit i två av tre timmar. Stökigt.
Vad dricker du?
Det förstod jag fullt ut, men tydligen förstod ingen annan ironin i mitt inlägg eller. Kanske jag som skriver luddigtÅterigen ett exempel på att ironi funkar sådär i skrift. Jag försökte vara rolig med en klassisk särskrivning. Gick sådär.![]()
Vänta nu...? 6 glas?! Vem har pysslat ihop den klappen du lämnade butiken med? PP?Mitt hittills bästa julpyssel var att snubbla hem från Rob E igår med 6 glas sprattel innanför västen
Danielle du menar skum tomte fudge?![]()
Men va faan! Skiter väl i receptet på den Colan!! Ge mig receptet på "Cola de mono" bums!!I fix, i fix!
Mm mmm mmmm! Cola de mono är LÄTT julens höjdpunkt! Har redan tömt flarran jag kokade idag, med lite hjälp iofs. Klart du ska få receptet också min käre vän, om det får dig på bättre humör!Men va faan! Skiter väl i receptet på den Colan!! Ge mig receptet på "Cola de mono" bums!!
Nu vill jag också pyssla! Det var ju sprit i den![]()
Julen står för dörren och det stökas i varje hem och vrå, visa vad som lagas och bakas vettja!
Julskinka!
![]()
Här kokas det knäck och citron/salt-kola!
![]()
Knäck (gissa vilken som är min?)!
![]()
Julen står för dörren och det stökas i varje hem och vrå, visa vad som lagas och bakas vettja!
Julskinka!
![]()
Här kokas det knäck och citron/salt-kola!
![]()
![]()
För lite.
SÅDÄRJA! Årets första batch av Cola de mono avsmakad, så nu har man vidrört himmelriket igen. Skål!
Du kan ju inte göra så utan att skicka med recepttips?!![]()
![]()
Ett klassiskt svartbygge!Denna lär nog inte bli uppäten men men
Bojke som du kan se så är Junghans även representerad hos mig
![]()
![]()
Cola de mono, det är den där Chilenska grejen som smakar pepparkaka va?
Kul och se att vi fått en klubbstuga
Skinkblöta mina vänner. Julens bästa mat!
![]()
Lättmjölk???!!!Skinkblöta mina vänner. Julens bästa mat!
![]()
Koka upp spadet från skinkkoket, lägg i hårt tunnbröd och låt det koka in så att det blir ordentligt mjukt. Lägg tunnbrödet över en stor klick smör. Ät med den nykokta skinkan. Gott, världsgott.Vad är det?
Jag hade slut på minimjölkenLättmjölk???!!!![]()