• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: "Skit"-kaffe!

D

Deleted member 1265

Guest
Den här skiten måste ju vara iaf uppiggande!!
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Finns inte på världskartan att jag dricker något annat än Riviera-rost från Sibyllas Kaffe!
 

Rholm

Cartier
"Ja, förmodligen är det så. Jag skall testa och förhoppningsvis behöver jag inte konsumera det mer.
(Hoppas, hoppas att det är så! Tänk om det vore hopplöst gott, som den kaffetant jag är... Annars lär det inte bli några pengar över för nya klockinvestetingar!)"

Man ska alltid smaka som mamma sa.....:)
 

vekktah

Cartier
Hört mycket om det där. Gäller ju att veta hur man ska dosera bara. Min tjej har rest en del till Colombia och de kan ju kaffe. Men det kaffet hon köpt
Med sig är ju rostat på helt annat vis än vi är vana vid. Smaken har dock varit fantastisk. Bara svag...
Det är inte bara amerikaner som dricker svagt kaffe.
 

Rico

Cartier
2-Faktor
Var inte särskilt hänförd. Tyckte det var för lent och milt för min smak. Kalla mig oraffinerad men ge mig Zoegas gröna vilken dag som helst framför den skiten (höhö). :)
Har hört precis det, att det är superlent. Karaktärslöst kanske? Också en Zoegasvän, helst Forza!
 
Topp