Yes!B
bor du vid pålsjö skog?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes!B
bor du vid pålsjö skog?
då bor vi ganska nära varandra, jag bor på Maria park
Såhär såg jag nog ut påväg hem från jobb. Bor 2 mil söder om Malmö, ligger grenar och skit överallt men inga sensationer.
Lite hårspray på jycken så den håller den looken så hade den varit grymt cool
Ganska lugnt för tillfället, men jag blev varnad i onsdags att det kunde bli aktuellt med evakuering om vinden vände.
Händelselöst i Borås, trotsar varningarna och hämtar pizza...
Börjar ta i lite här borta, blir det riktigt jävligt lovar jag att ta mig ut för att ta några bilder.
Hann i alla fall in på bolaget innan stängning så jag kan ha lite "myskväll" med mig själv...
Stod på förra sidan, men 200m från Kalmars kustVart är du då? Har du spirituosa är det inte mycket som rår på dig!
Var ute och tog en cigg nyss. Det är helt lugnt här i Borås. Lugnet förre stormen...
Hoppas den missar oss. Såg på nyheterna nyss. Verkar bra jobbigt längre ner i landetTror vi blir "besvikna" här, stormen missar oss.
Undrar hur det ser ut med alla lyftkranar i hamnen...Det blåser seriöst i Malmö nu. Byggnadsställningen på huset mittemot blåste just sönder...