• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: Till er prylnissar, söker trådlös högtalare i mindre format, några tips?

Bumpar denna gamlingen:

Jag är på jakt efter en rese/picnic högtalare.
Jag har surfar lite under dagen på JBL's modeller och det lutar väl pt en flip4 men är det någon jag bör kolla upp innan jag slår till?

Jag handlar gärna av Hifiklubben men deras Denon känns inte lika stabil som jbl.

Tacksam för tips!

Har en Bose Soundlink själv men köpte en B&O A1 till min dotter.
Helt magiskt ljud, liten som en brandvarnare men fyller rummet UTAN ATT BLI BASTUNG OCH BURKIG som många av konkurenterna. Mycket mer lättplacerad än Soundlinken som också levererar OM du hittar rätt plats i rummet.
B&O köpte jag efter ett längre test med Marshall, Libratone, JBL och Sonos ( där jag plockade bort dem 3 sistnämnda ganska omgående ).

Bumpar denna gamlingen:

Jag är på jakt efter en rese/picnic högtalare.
Jag har surfar lite under dagen på JBL's modeller och det lutar väl pt en flip4 men är det någon jag bör kolla upp innan jag slår till?

Jag handlar gärna av Hifiklubben men deras Denon känns inte lika stabil som jbl.

Tacksam för tips!

Har tipsat om denna tidigare i de andra trådarna om samma ämne ;)
https://www.netonnet.se/art/ljud-och-bild/hogtalare/bluetooth-hogtalare/sony-srs-xb3/230973.13770/
sony-srs-xb3(230973)_2_X2_Extra.jpg

Bra ljud och bra batteritid. Rekommenderas starkt.

Kolla in beoplay a2. Har storebrorsan och är mkt nöjd. Även testat a2an. Bra ljud och snygg. Stulna bilder nedan.
IMG_2089.jpg

Bose soundlink (eller heter den dock?) 2 gör mig glad varje gång jag spelar. Bra ljud i litet format och kvalitetskänsla.

Tillbaka
Topp