• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Värsta måndagen ever!

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Han har varit i kontakt med mig idag, han kommer ta det på sin försäkring! Så jag kommer att betala hans självrisk, han visste inte vad det skulle kosta men det kommer bli billigare än att betala allt från egen ficka.
Schysst snubbe! Fråga om han tar en av safirrollarna som betalning, och säg att den är nästan lika Rare som en Camel på batteri ;-)

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Låter sådär halvkul. Som tröst kan jag berätta att jag haft en likaledes vidrig dag och att andra haft det ännu jävligare men jag är förhindrad att spilla bönorna pga sekretess. Vidrig dag! :(
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Nu är det klart, han var här idag med lappen vad det skulle gå på! Och det var mig en glad överraskning jag fick, summan slutade på 1397:-, skulle nästan säga att det är gratis. Mest på grund av att det kunde kostat mig skjortan då jag ej hade någon försäkring som skulle täckt upp för både glas och plåtskada.

Frågade ifall han drack alkohol och då whisky, och det gjorde han :cigar: , som tack för den fina gesten av farbror Sune, så tänkte jag köpa han en Whisky, kom gärna med ett bra förslag på någon schysst flarra...
 

Weberg

Audemars
Vet precis hur du känner dig, och det menar jag ordagrant. Men det ska vi inte ta här, för då skjuter mitt blodtryck i taket igen ...

Ta två Alvedon, sparka dig själv på smalbenet och hoppa i bingen. Imorgon blir en bättre dag! :)
 

PIC

Cartier
2-Faktor
Fy fan säger jag, men det var ändå några ljusglimtar i historien, alla vänliga som erbjöd att köra dig och väldigt skönt att det inte blev dyrare med rutan.
 

vekktah

Cartier
Fyfan vilket elände. Och tur han inte hade nån i baksätet som sagt. (Leta alltid efter det positiva) Gubben är värd en riktigt fin pava tycker jag.
 
Topp