Jävligt Snygg den där !!
Tackar, mycket nöjd efter fantastiskt mycket beslutsångest... Den ska invigas i helgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jävligt Snygg den där !!
Här snackar vi, väska för män!!
Här snackar vi, väska för män!!
Och en ordentligt rökig whisky.Rymmer ledigt ett baseballträ och ett avsågat hagelgevär!
Köpte denna för en rimlig peng i USA:
http://www.tumi.com/product/index.jsp?productId=4063081&prodFindSrc=paramNav
Schysst week-end bag alt handbagage på flyget. Verkar slittstark oxå
För min del föll valet till LV Keepall 55, fick äntligen tummen ur och gick ner o köpte mig en!
Vad fick du ge för den? Funderar själv på en 55a
Är canvas och ej skinn, är endast skinndetaljer på LVn.
Snygg i Damier graphite
De ligger i prisklassen runt 10, 9650 för att vara exakt, vilket är billigare än vad de kostar i USA (dock bara några hundralappar, men brukar vara på andra hållet)
Vart köpte du den?
Jag kör plastkasse från Konsum. "Jag äger"....
Jag fick punga ut 6700kr, går säkert att få en tusenlapp billigare i England. Medium känns perfekt, godkänd kabinväska.Har blivit riktigt sugen på en Clipper, vad får man ge för en Mullberry Clipper Medium i Sverige? Antar att ''medium'' är i storleksmässigt som en ''weekend bag''?
Josef B
Tack! Trodde dom var dyrare. Blir till att kolla in en nästa gång jag är i Stockholm!Jag fick punga ut 6700kr, går säkert att få en tusenlapp billigare i England. Medium känns perfekt, godkänd kabinväska.
Den gick på 14k. Jag funderade på mörkchokladfärgade i medium, men eftersom jag skulle ha den som gymväska så kan ev fukt missfärga. Det får bli en annan gång om jag verkligen känner att jag måste ha den.Tack! Trodde dom var dyrare. Blir till att kolla in en nästa gång jag är i Stockholm!
Vet du vad den i skinn gick lös på? Josef B