• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Vad gör ni en Lördag?

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hemma efter fotbolls cup
image.jpg
image.jpg
image.jpg



Alltid härligt med Västeråsare :D! Var är bilden tagen, tycker jag känner igen mig, bodde i Västerås i 33 år innan jag flyttade upp till dalarna. Att komma 1:a är väl alltid roligast men att komma 2: a är helt OK också du får gratta grabben från mig! Spelade själv fotboll i BK-30, Skiljebo SK, IFK-Västerås och Romfartuna IF när jag bodde i V-ås, spelade även hockey i VIK och VHC.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Alltid härligt med Västeråsare :D! Var är bilden tagen, tycker jag känner igen mig, bodde i Västerås i 33 år innan jag flyttade upp till dalarna. Att komma 1:a är väl alltid roligast men att komma 2: a är helt OK också du får gratta grabben från mig! Spelade själv fotboll i BK-30, Skiljebo SK, IFK-Västerås och Romfartuna IF när jag bodde i V-ås, spelade även hockey i VIK och VHC.

Det visste vi inte om dig, min vän. Vilka talanger!;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Det visste vi inte om dig, min vän. Vilka talanger!;)


Hehe...har varit tokig i andra saker en klockor, slutade spela fotboll för 2 år sedan, då la jag av helt och hållet med det. Tiden räckte inte till och vara spelande tränare tyvärr, nu är jag tyvärr för gammal, kroppen pallar inte för någon avancerad idrott något mer. Hade gärna kört lite fotboll på korpen nivå.
 

hollow123

Rolex
Om Göteborg kan likställas med Liberia..? Nej men känner att om man ska ut och bli kalas är det dumt att riskera klockan. Risken för repor eller framförallt stöld är inte värt det helt enkelt.

Vart hänger du i vårt kära Göteborg? Jag inkl vänner med ett brett spann på klockor har aldrig vart med om några problem. Gå ensam på smågator samt däcka på vagnen till bergsjön kanske man ska undvika men annars...?
 

ErikGBG

Audemars
Således riskfritt att somna på vagnen ;)
Dock råkade du ut för ett mindre rånförsök i stan vill jag minnas?
Ja det stämmer, gick in på en sidogata för att fråga ett gäng kids efter tändare och en av dom skulle spela Allan för dom andra.
Det är 1 rånförsök på tusentals utekvällar. Dvs helt riskfritt enligt mig.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Efter jobb så blev det tåg till Hufvudstaden, närmare bestämt Vaxholm. En dam som lockade så ni får ha överseende att man inte hängde på forumet hela dagen igår :rolleyes:
Fan Rikard, prioritera tjejer före KS!! OK, du är förlåten:cool: men nu får du ta tag i det där med schemat!
 

Sputniq

Panerai
Vart hänger du i vårt kära Göteborg? Jag inkl vänner med ett brett spann på klockor har aldrig vart med om några problem. Gå ensam på smågator samt däcka på vagnen till bergsjön kanske man ska undvika men annars...?

Bor en bit utanför stan vilket ofta innebär att man tar sig hem själv kring väldigt öde gator. Ska man ut och bara ta en öl och tjôta är ju klockan given, men när man inte vet var kvällen slutar är det helt enkelt inte värt risken enligt mig :) Har vanligtvis en beater men även den uteblev igår, dock utan någon speciell anledning :confused:
 
Topp