Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Go morgon! vilka ska jobba i helgen? Jag vill ägna en tanke åt er. Ska själv jobba.
Är på kontoret nu och klämt en BLT och en 380ml Brämhults jordgubb/lime och undrar om jag inte ser "Rivalen" som bor mitt emot=)
Idag blir det kontoret och imorgon blir det VPN hemma.
FAN! vad tråkigt att jobba helg
Nu kl 10.18 går jag ut på balkongen i kallingarna - har precis gått upp - och sträcker armarna i skyn som en hälsning. Jag står kvar tills jag börjar bli blöt.
Jag har en liten plan men vet inte om jag kan idag - annars tar vi det en annan dag!
Ser du mig isf ta ett kort.
SköntMmm... Varit uppe med Cirkus Tvååring sen 05.03...
Självklart så jobbar jag helg
Målas det vitt vardagar och svart helger ....., menar färgmässigt alltså
Känner igen migJobbe???!!! Nää, jag gör knappt rätt för mig under veckorna så inte fan tänker jag jobba på helgen. Lider med er!
Nästan samma här, tjejen vaknade av mardröm runt halv ett och fick vara uppe med oss när vi spelade sällskapsspel till halv två. Men jag fick bara sova till 0830 fast det är länge för oss.Skönt
Själv hade vi lekstund mellan 23,30-02,00.... Sedan sov han till 09,20
Jobba varannan helg, allt för att tjejen skall ha möjlighet till plugg här nere i stan.
är man inte bildfager?
Den där juicen såg riktigt god ut! Klockan är fin den med
Visst ska man jobba i helgen! Tagit åt mig lite extrajobb för att finansera lite klockköp! Visst suger det att jobba extra men för den för den goda saken så!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nu har jag suttit här sedan 04.20 och "jobbat"
Fy tusan kan jag hålla med om, respekt vet i sjutton. Jobbigaste är att hålla sig vaken. Helgtrafiken en Lördag(Söndag) morgon är inte allt för intensiv men nu börjar det rulla igång....Fy tusan! respekt
Jag ska flytta för 6:e gången på 2 år. Hade gärna tagit jobb istället för det...
Ingen som är sugen på att gnälla av sig lite för att de jobbar helg? jag tror det framgår rätt tydligt att jag hatar det iaf=)