Jobbar varje dag... varje vecka... varje månad... Hela året
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då e det inte så konstigt att du kör guld rolex
Får man fråga vad du jobbar med?Jobbar varje dag... varje vecka... varje månad... Hela året
Får man fråga vad du jobbar med?
Var det därför jag PM kl 06 på lördagsmorgonen?Fy tusan kan jag hålla med om, respekt vet i sjutton. Jobbigaste är att hålla sig vaken. Helgtrafiken en Lördag(Söndag) morgon är inte allt för intensiv men nu börjar det rulla igång....
Så kan det ha varit.....Var det därför jag PM kl 06 på lördagsmorgonen?
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Så länge ni krökar så måste jag jobba och ta hand om er
Så länge ni krökar så måste jag jobba och ta hand om er
Krogen. När folk frågar vad jag jobbar med brukar jag säga "med utvecklingsstörda och människor som har alkoholproblem"...Fråga: Jobbar du på krogen eller tillnyktringsenheten?
Krogen. När folk frågar vad jag jobbar med brukar jag säga "med utvecklingsstörda och människor som har alkoholproblem"...
Vill trycka på "gilla" men hatar taxichaufförer hahaha men då du inte längre är det så ska jag trycka på gilla...om ett tagHehe, vilken härlig kombination. Körde taxi för en massa år sedan så jag förstår vad du menar...