Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Äntligen en som visat vägen!Ja 3 1/2 dag gick det. Började med en Oris Sixty Five och nu sitter jag på tåget hem med denna som införskaffades idag
Bra jobbat med hela 3,5 dag och grattis till nya klockan! Jag gör dig nog sällskap här i tråden om inte allt för längeJa 3 1/2 dag gick det. Började med en Oris Sixty Five och nu sitter jag på tåget hem med denna som införskaffades idag
Nädu. I år blir det inget av med någon fail för dig. Så har bestämts.Bra jobbat med hela 3,5 dag och grattis till nya klockan! Jag gör dig nog sällskap här i tråden om inte allt för länge
Okej då avvaktar jag tills imorgon och söker dispens för att få failaNädu. I år blir det inget av med någon fail för dig. Så har bestämts.
Är imponerad av att du har hållit i så länge med en klocka som kom dagen innan OWG och en klocka som kom FÖRSTA dagen haha!Okej då avvaktar jag tills imorgon och söker dispens för att få faila
Okej då avvaktar jag tills imorgon och söker dispens för att få faila
Trodde du var tuffare än så, kompis!Bra jobbat med hela 3,5 dag och grattis till nya klockan! Jag gör dig nog sällskap här i tråden om inte allt för länge
Ja 3 1/2 dag gick det. Började med en Oris Sixty Five och nu sitter jag på tåget hem med denna som införskaffades idag
Dag 5. På väg till ännu en arbetsdag.
Boys! Det här är failtråden.Jahopp. Tråk-tisdag idag då…
Men 58:an sitter självfallet på
De övar sig för vad som ska kommaBoys! Det här är failtråden.
Boys! Det här är failtråden.
Erkänn!! Nog var Bulova Lunar Pilot en snabbis på handleden imorse?! Det är helt ok, jag kommer inte berätta för någon
Inlåst! Man vill ju inte tabba sig så bara 58:an frammeErkänn!! Nog var Bulova Lunar Pilot en snabbis på handleden imorse?! Det är helt ok, jag kommer inte berätta för någon
@Mic1 känns som läge för undersökning/åtgärd minsann!Hmmm, anmälde mig men kom inte ens igång. Glömde helt enkelt bort OWG.
Men nästa år då jävlar…
Ser inte dig i deltagarlistan på owgmarch.com? Nu är jag inte feg för att klappa till folk oavsett…Hmmm, anmälde mig men kom inte ens igång. Glömde helt enkelt bort OWG.
Men nästa år då jävlar…
Ok, gjorde första steget o signade upp men sedan föll det i glömska. Då kom jag väl inte ens med haha. Vilken katastrof!Ser inte dig i deltagarlistan på owgmarch.com? Nu är jag inte feg för att klappa till folk oavsett…
Jag är besegrad!!! Tudorn fick åka på service efter att den tappade uppåt minuten per dygn. Nu ligger den i tryggt förvar på Bergströms ur och armen pryds av en kvartsdykare av märket Ticin.
Inte så dåligt med tanke att man har Tudor istället... Så win iafJa 3 1/2 dag gick det. Började med en Oris Sixty Five och nu sitter jag på tåget hem med denna som införskaffades idag
Du har att göra ikväll @Mic1 !Jag rök tyvärr redan i måndags. Chefen kände inte till andra lyxklockan och då fick jag återgå till min "vanliga. Hade skurit sig i löneförehandlingen annars. Kanske onödigt - då han tydligen hänger här på forumet också....