Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fina bilder du tar, har du med dig en soft box överallt eller hur hittar du så jämt och fint ljus?Siden frihet er en ting: 16610LV.
Här ser vi det som en win, välkommen till frihetenDagens fail! Eller win beroende på hur man ser på det. En av favoriterna i samlingen är det iaf.
Takk. Bruker off-camera blitz, som står på bordet og skyter lyset opp i taket og lyset bouncer ned på klokken godt spred.Riktigt fina bilder du tar, har du med dig en soft box överallt eller hur hittar du så jämt och fint ljus?
Välkommen till den ljusa sidan!!!jaahopp.
Nu är jag också här.
Hej på er
Förutom att med mössan i handen och med ’viss skam’ härinne tillkännage att man torskat uppdraget så fattar jag inte meningen med den här tråden…
Böla, oja sig och gnälla över sitt tillkortakommande ?
Äh, plocka upp skärvorna av den (inte alls) kantstötta självbilden. Konstatera att du var med på en kul grej och att du faktiskt stöttade mindre bemedlade individer i samhället under resans gång hur kort den än varade.
Nästa år börjar vi om på ny kula !
/Equilibrium
-New shoes… new shoes…
Feirer OWG-fail med passende øl og nachos.
Blir det mer lotterier även för oss failers?
Vi får se, jag ska nog hitta på något så att även ni får chansen.Blir det mer lotterier även för oss failers?
Jag röstar för ett lotteri där alla failare får ge bort en klocka från sin samling (lottvinnaren får välja klocka)Vi får se, jag ska nog hitta på något så att även ni får chansen.
Ännu en failare som direkt drar på sig en Tudor. Mycket braNu när man ändå har torskat så kan jag sätta på den här nya som jag fick hem för 1 timme sen.
Det var till och med två gånger Tudor för mig, första posten svart BBÄnnu en failare som direkt drar på sig en Tudor. Mycket bra